سریال آقای گرفتار پس از دو دهه به تلویزیون برمی‌گردد

سریال آقای گرفتار

سریال آقای گرفتار ، پخش مجدد این سریال از تاریخ 8 دی ماه 1401 پخش زنده شبکه آی‌فیلم آغاز شده و بار دیگر خاطرات روزهای زیبای سالیان گذشته را برای دهه شصتی‌ها زنده کرده است.

و اما خبر خوش این‌که، فصل جدید این سریال قرار است که بعد از چند دهه ساخته شود و همین امر باعث شده تا ما هم در این مقاله درباره فصل‌های گذشته این سریال و دیگر اطلاعاتی که در خصوص ساخت سری جدید آن به دست آورده‌ایم، صحبت کنیم.

نگاهی به سریال نوستالژیک آقای گرفتار

آقای گرفتار یک مجموعه تلویزیونی قدیمی است که برای نخستین بار در سال 1370 از پخش زنده شبکه یک پخش شد. البته این سریال جذاب و دیدنی در دو فصل جداگانه تهیه و تولید شده است و فصل دوم آن پس از گذشت 13 سال، در سال 1384-1383 ساخته شده است.

کارگردانی فصل اول آن را حسن اکلیلی انجام داده و ابوالفضل جهانی‌ مقدم تهیه کننده فصل اول آقای گرفتار است، اما حسن اکلیلی در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی، سمت تهیه کنندگی را برعهده داشته است و اکبر منصور فلاح کارگردان فصل دوم آقای گرفتار بود.

سریال آقای گرفتار
سریال آقای گرفتار

تماشای سریال آقای گرفتار

درباره داستان سریال آقای گرفتار باید گفت که، مردی در انتظار تولد اولین فرزند خود است، اما همسرش ۹ فرزند هم زمان به دنیا می‌آورد. گرفتاری‌های ناشی از نگه‌داری ۹ قلوها، ماجراهای زیادی را به دنبال دارد که در قالب طنز در معرض نمایش قرار داده شد. در فصل دوم هم نشان می دهد که بچه‌های آقای گرفتار بزرگ‌تر شده‌اند و در واقع این فصل، روایت کننده یک خانواده ایرانی پرجمعیت با تمام خوشی‌ها و ناخوشی‌هایش است.

بعد از گذشت سال‌ها، اکنون زمان آن فرا رسیده تا دوباره آقای گرفتار را در حال و هوایی تازه و با توجه به این که فرزندانش بزرگ شده‌اند و برای خود زندگی جدیدی ساخته‌اند، مشاهده کنیم. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده قرار است فصل جدید سریال «آقای گرفتار» به تهیه‌کنندگی سیدمحسن طباطبایی‌پور در تلویزیون، پس از حدود دو دهه به تولید برسد.

البته فیلمنامه این مجموعه مدتی است که تصویب شده است و قرار بود پیش تولید آن به صورت رسمی آغاز شود اما هنوز به مرحله جدیدی نرسیده است. محسن طباطبایی‌پور تهیه ‌کننده سریال هم تأکید کرد ،تولید این سریال فعلاً به تعویق افتاده است. البته هنور مشخص نیست که عوامل اصلی آن چه کسانی هستند.

سریال آقای گرفتار
سریال آقای گرفتار

بیوگرافی حسن اکلیلی (آقای گرفتار)

در فصل اول و دوم این مجموعه تلویزیونی، نقش آقای گرفتار را حسن اکلیلی ایفا کرد. حسن اکلیلی کمدین و بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایرانی است که در شهر اصفهان، در سال 1332 متولد شده است. او علاوه بر بازی در سریال آقای گرفتار، آثار متعدد دیگری را بازی و کارگردانی کرده است. از دیگر آثار مهم او می‌توان به بازی در سریال پشت کوه‌های بلند اشاره کرد.

جالب این‌جاست که وی در تمامی نمایش‌های خود به‌عنوان کارگردان، بازیگر و نویسنده حضور داشته است و از زمان شروع فعالیتش از سال 1367 تاکنون، موفق شده تا آثار بسیار ارزشمندی را در کارنامه خود ثبت کند.

 

iptv