تماشای فصل چهارم سریال نون خ

تماشای فصل چهارم سریال نون خ

برای تماشای فصل چهارم سریال نون خ علاقه مندان می توانند وارد لینک زیر شوند و این سریال جذاب را به صورت رایگان تماشا کنند.

لینک تماشای فصل چهارم سریال نون خ از لینک زیر:

فصل چهارم سریال نون خ

نون خ نام یک سریال ایرانی است که تاکنون سه فصل آن از شبکه یک سیما پخش شده است. این سریال طنز موفق شد تا در زمان پخشش، مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر هم، فیلمبرداری فصل چهارم آن تمام شده است و قرار است که  برای نوروز و رمضان سال 1402 از پخش زنده شبکه یک ارائه شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این سریال بیشتر بدانیم.

زمان پخش فصل چهارم سریال نون خ

این سریال قرار است از اول فروردین سال 1402، هر شب ساعت 22.15 از پخش زنده شبکه یک پخش شود و در واقع سریال نون خ در دسته سریال های نوروزی و ماه رمضان صدا و سیما قرار گرفته است. علاقه مندان همچنین می توانند وارد سایت fam.ir شوند و به تمامی قسمت های این سریال دسترسی داشته باشند.

برای تماشای این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فصل چهارم سریال نون خ

درباره فصل چهارم سریال نون خ

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی تولید شده است. تهیه کنندگی این سریال را مهدی فرجی برعهده دارد و  تیم دستیاری آن را امید ترکاشوند و مصطفی کیایی تشکیل می‌دهند.

اولین فصل این مجموعه تلویزیونی در نوروز سال 1398 پخش شد و توانست در همان ابتدای پخش، طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. دیگر فصل های این سریال هم با داستان هایی متفاوت در سال های 1399 و 1400 از طریق همین شبکه پخش شدند. اکنون که دو سال از پخش آخرین فصل آن می‌گذرد، زمان پخش فصل چهارم آن در نوروز 1402 فرا رسیده است.

کلیت داستان سریال «نون خ» بر محوریت شخصی به نام نورالدین خانزاده به همراه خانواده اش می گردد که در هر فصل با توجه به معضلات روز و جامعه، داستانی متفاوت در قالب طنز را روایت می‌کند. جالب است بدانید که نام سریال هم مخفف نام شخصیت اصلی آن یعنی نورالدین خانزاده است.

تماشای فصل چهارم سریال نون خ
تماشای فصل چهارم سریال نون خ

فصل های قبلی سریال نون خ

لازم به ذکر است، سه فصل اول این سریال، در تعداد 15، 14 و 16 قسمت پخش شد، اما در فصل چهارم آن، کارگردان قانون شکنی کرده و این فصل جدید را، در 30 قسمت آماده کرده است.

درباره مراحل تولید فصل چهارم سریال نون خ باید گفت که، خرداد ماه سال 1401، مراحل پیش تولید این سریال آغاز شد و در مهر ماه همین سال، فیلمبرداری این سریال شروع شده است و تا بهمن ماه 1401 به اتمام رسید. در حال حاضر هم سریال برای پخش در نوروز 1401 مراحل نهایی خود را طی می‌کند. سریال نون ‌خ  در فصل چهارم، قرار است ابتدا در تهران مقابل دوربین برود و بعد به لوکیشن‌های دیگر خواهد رسید.

بازیگران فصل چهارم سریال نون خ

در فصل گذشته این مجموعه بازیگرانی چون، سعید آقاخانی (نورالدین خانزاده)، علی صادقی (سیروس) داماد نورالدین، حمیدرضا آذرنگ (خلیل خانزاده) پسر عموی نورالدین، هدیه بازوند «روژان» دختر نورالدین و همسر مهیار، ندا قاسمی (شیرین) دختر نورالدین، پاشا جمالی (مهیار) شوهر روژان و پسر کیوان، افشین آقایی (صادق) از اهالی روستا، سیروس میمنت «کیوان» دوست نورالدین، سیروس سپهر «ادریس» پدر دوازده بچه،  ماشاالله وروایی «کاووس» بزرگ روستا، دشمن شفیع، کاظم نوربخش (سلمان) خواستگار شیرین، نسرین مرادی (فریده) زن کیوان، صهبا شرافتی «روناک» خواهر زاده نورالدین، سید علی صالحی «فریبرز» نانوا و خواستگار شیرین حضور داشتند. بیژن بنفشه خواه، حمیدرضا آذرنگ، حسن معجونی، مجید یاسر و … از جمله بازیگرانی هستند که به این فصل جدید اضافه شده‌اند.