پخش زنده گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401

پخش زنده گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401

در این صفحه پخش زنده گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم گل گهر سیرجان و مس شهر بابک را روز سه شنبه به تاریخ 20 دی (10 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم گل گهر سیرجان و مس شهر بابک برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

تاریخچه بازی‌های گل گهر سیرجان و مس شهر بابک در جام حذفی

در دوره اول مسابقات جام حذفی 02-1401، دو تیم گل گهر سیرجان و مس شهر بابک در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی، تیم مس شهر بابک، مهمان تیم گل گهر سیرجان می باشد. لازم به ذکر است، جام حذفی فوتبال ایران ۰۲–۱۴۰۱ سی و ششمین دوره جام حذفی فوتبال ایران که توسط فدراسیون فوتبال ایران برگزار خواهد شد. تیم گل گهر سیرجان در 10 بازی اخیر خود در تمامی تورنمنت ها، موفق شده تا 7 برد و 3 باخت را تجربه کند و با 14 گل زده و 7 گل خورده، تفاضل 7  گل را به دست آورده است. 

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم مس شهر بابک نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 10 بازی خود، تا کنون 4 برد، 6 مساوی را از آن خود کند و با 10 گل زده و 5 گل خورده، توانسته تا  تفاضل 5 گل را به دست آورد. در واقع این دو تیم تا کنون با یکدیگر بازی نداشته است و این اولین باری است که رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. بنابراین پیش بینی بازی روز سه شنبه تقریبا غیر ممکن است، اما به قطع هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند تا از دور مسابقات حذف نشده و به دور بعد راه یابند.

پخش زنده گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401
پخش زنده گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401

پیش‌بینی بازی گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401

لازم به ذکر است که طبق برنامه زمان بندی شده، قرار بود، این دو تیم در ساعت 14 به مصاف یکدیگر بروند، اما طبق آخرین تصمیمات گرفته شده، زمان  برگزاری مسابقه به ساعت 15 تغییر پیدا کرد. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در اولین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده گل گهر سیرجان و مس شهر بابک 20 دی 1401   

ساعت بازی دو تیم تیم گل گهر سیرجان و مس شهر بابک نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV