پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022

پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022

پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022 : در هفته اول بازی های گروهی جام جهانی 2022، 32 تیم منتخب از کشورهای مختلف جهان به مصاف یکدیگر می روند و لحظاتی جذاب و دیدنی را برای علاقه مندان به فوتبال به ارمغان می آورند. طی جدول ارائه شده در جام جهانی 2022 دو تیم فرانسه و استرالیا از گروه D در ساعت 22:30 روز سه شنبه 1 آذر ماه 1401 (22 نوامبر 2022) در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازی تیم ملی فرانسه و استرالیا در استادیوم الجنوب انجام می شود. این استادیوم با ظرفیت 40 هزار نفری، در شهر جنوبی الوکره، واقع شده و طراحی آن برگرفته از شکل ظاهری بادبان قایق های سنتی و قدیمی است.

برای تماشای پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

در واقع این بازی یکی از دیدنی ترین رقابت های این دوره است، چرا که تیم فرانسه به عنوان مدعی قهرمانی این مسابقات وارد میدان می شود و تیم ملی استرالیا هم تمام تلاش خود را می کند تا در اولین بازی خود نتیجه قابل قبولی به دست آورد و شانس ورود به مرحله حذفی جام جهانی 2022 را برای خود زیادتر کند. به همین دلیل علاقه مندان به فوتبال و بازی های جام جهانی تمایل دارند تا این رقابت را به صورت زنده مشاهده کنند و لذت تماشای تمام لحظات حساس را از دست ندهند.

به همین دلیل سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی فرانسه و استرالیا، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر مکانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در ادامه با همراه باشید تا شما را با وضعیت دو تیم استرالیا و فرانسه آشنا کنیم.

نگاهی بر وضعیت تیم فرانسه

تیم ملی فرانسه با مربیگری دیدیه دشان در قاره اروپا و در گروه D با کشورهای اوکراین، فنلاند، بوسنی و قراقستان در یک گروه قرار گرفت. فرانسوی ها در طی این بازی ها، با کسب 5 پیروزی و 3 تساوی،  موفق شدند تا به عنوان چهارمین تیم پس از قطر، به جام جهانی وارد شوند. تیم ملی فرانسه تا کنون 15 بار در مسابقات جام جهانی شرکت کرده است که در این رقابت ها، این تیم موفق شده تا دو بار در رقابت های جام جهانی 1998 و 2018 مقام قهرمانی را به دست آورد و در سال 2006، با شکست در مقابل تیم ایتالیا، مقام نائب قهرمانی را از آن خود کرد.

دو عنوان سومی و یک عنوان چهارمی هم از دیگر افتخارات تیم ملی فرانسه است که در کارنامه خود ثبت کرده است. مجموع عملکرد فرانسوی ها در ادوار گذشته جام جهانی نیز ۳۴ برد، ۱۳ تساوی، ۱۹ شکست، ۱۲۰ گل زده و ۷۷ گل خورده در ۶۶ بازی بوده است. در این دوره از مسابقات جام جهانی 2022، کشور فرانسه از ستارگانی چون کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)، کریم بنزما (رئال مادرید)، آنتوان گریزمان (اتلتیکومادرید)، رافائل واران (منچستریونایتد) و انگولو کانته (چلسی) در ترکیب خود استفاده کرده است.  

تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022، در یکی از مکان های زیبا و چشم نواز کشور قطر به نام  Al-Messila در دوحه مستقر شده است و بازیکنان فضایی لوکس را که بر اساس کاخ های عربی طراحی شده است، تجربه خواهند کرد. هم چنین تیم ملی فرانسه،  تمرینات خود را در مجموعه تمرینی السد که متعلق به باشگاه السد قطر است، انجام خواهند داد. تماشگران این تیم هم برای تشویق تیم شان خود را به قطر می رسانند.

پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022
پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022

نگاهی بر وضعیت تیم استرالیا

چندین سال است که استرالیا جزئی از کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است و  از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، با تیم های ملی آسیایی هم گروه شده است. این تیم در گروه دوم به مصاف کویت، اردن، نپال و چین تایپه رفت و با 8 پیروزی در صدر جدول قرار گرفت. در مرحله سوم، استرالیا با ژاپن، عربستان، عمان، چین و ویتنام در یک گروه قرار داشت و با ۴ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست در رده سوم گروه قرار گرفت و راهی پلی ‌آف درون قاره‌ ای شد.

 در بازی پلی ‌آف درون قاره ‌ای، استرالیا موفق شد با برتری دو بر یک مقابل امارات راهی پلی آف بین قاره‌ ای شود. در این بازی که به صورت تک بازی در قطر برگزار شد، استرالیا به مصاف تیم پرو رفت و پس از تساوی بدون گل در وقت قانونی و اضافی، با ضربات پنالتی با حساب ۵ بر ۴ پیروز میدان شد و با عنوان تیم سی و یکم، راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. تیم ملی استرالیا تا کنون 5 بار در جام جهانی سال های ۱۹۷۴، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ شرکت کرده است و در طی این سال ها فقط یک بار به مرحله حذفی راه یافته است. استرالیا در ۱۶ بازی خود در جام جهانی، ۲ پیروزی (جام جهانی ۲۰۰۶، بازی مقابل ژاپن و جام جهانی ۲۰۱۰، بازی مقابل صربستان)، ۴ تساوی و ۱۰ شکست داشته و ۱۳ بار گل زده و ۳۱ بار دروازه خود را به روی تیم حریف باز کرده است.

بازیکنان پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022 :

مهم ترین بازیکنان تیم ملی استرالیا به مربیگری گراهام آرنولد در جام جهانی ۲۰۲۲، عبارتند از :

آرون موی (سلتیک اسکاتلند)، متیو رایان (کپنهاگن دانمارک)، مارتین بویل (هیبرنیان اسکاتلند)، ملوش دگنک (کلمبوس کرو – آمریکا) و جکسون ایروین (سن پائولی – آلمان)

تیم ملی استرالیا در آکادمی اسپایر، تاسیسات آموزشی شماره ۵ تمرین می کند و در هتل جدید آکادمی اسپایر نیز اقامت خواهند داشت. تشویق کنندگان تیم ملی استرالیا هم، غالبا با لباس هایی هم رنگ و با پرچم هایی طلایی رنگ منقش به نام تیم ملی استرالیا در ورزشگاه برای تشویق تیم شان حاضر می شوند. جالب است بدانید که این دو تیم در هفته اول جام جهانی 2018 هم در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فرانسه خاتمه یافت.

زمان پخش زنده فرانسه و استرالیا جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم فرانسه و استرالیا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سه سیما دنبال کنید.