پخش زنده بازی نساجی مازندران و تراکتور خرداد 1401

نساجی مازندران و تراکتور

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های ایرانی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی نساجی مازندران و تراکتور را امشب فراهم نموده است. تا در این راستا هواداران فوتبال های لیگ برتر ایران بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده هفته 30 لیگ برتر ایران را از طریق سایت فام دنبال کنند.

در هفته سی ام شاهد رقابت های متعدد در بین تیم های داخلی هستیم. این رقابت برای تیم های شرکت کننده بسیار مهم بوده و در رتبه بندی آن ها در جدول تاثیر گذار می باشد. یکی از جذاب ترین این رقابت ها، بازی تیم تراکتور در مقابل تیم نساجی مازندران است. شاید نتیجه این بازی برای دو تیم سرنوشت ساز نباشد اما برای مربیان، بازیکنان و هواداران جنبه حیثیتی خواهد داشت.

طبق جدول رده بندی لیگ برتر ایران، بازی برگشت این دو تیم در 10 خرداد 1401 در ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه پاس برگزار می گردد و از شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

نگاهی بر بازی های دو تیم نساجی مازندران  و تراکتور در هفته گذشته لیگ برتر

جالب است بدانید که دیدار اول این دو تیم در هفته پانزدهم لیگ و در تاریخ پنج شنبه 23  دی 1400، با نتیجه  مساوی، خاتمه یافت. البته دو تیم نساجی مازندران – تراکتور  در سال های گذاشته، رقابت های متعددی داشتند و نتیجه این رقابت ها برد، باخت و مساوی برای هر دو تیم شده است.

در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، تیم تراکتور در طی بیست و هشت بازی، موفق شد با کسب 28 امتیاز، 6 برد، 10 مساوی و 12 باخت  در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد. در حالی که تیم نساجی مازندران، طی بیست و نه بازی و با کسب 33 امتیاز، 6 برد، 15 مساوی و 8  باخت در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت.

نساجی مازندران و تراکتور
نساجی مازندران و تراکتور

تیم نساجی خیالش از حضور در لیگ راحت است و فقط در تلاش است تا با ارائه یک بازی خوب در آخرین مسابقه فصل، به بهترین نحو ممکن این لیگ را به پایان برساند. آخرین دیدار نساجی با تیم ذوب آهن در اصفهان بود که با نتیجه مساوی خاتمه یافت. نکته جالب این است که نساجی با مربیگری اسماعیلی هنوز در لیگ نباخته و قطعا این سرمربی به دنبال حفظ رکورد خود است.

تیم تراکتور هم خیالش از حضور در لیگ راحت است و  در آخرین بازی لیگ برتری خود در هفته بیست و نهم نیز با فجرسپاسی دیدار کرد و 2-1 پیروز شد.  بدون شک در آخرین بازی هم ساغلام در پی کسب پیروزی است.

در حقیقت این بازی برای تیم های نساجی مازندران  و تراکتور جنبه تشریفاتی داشته و لحظاتی شاد و هیجانی را برای هواداران شان به همراه خواهد داشت.

زمان پخش بازی نساجی مازندران  و تراکتور کی است؟    

ساعت پخش بازی دو تیم نساجی مازندران  و تراکتور  نیز 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می ‌توانید از طریق سایت پرمخاطب fam.ir و از قسمت پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.