پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سیمان 9 خرداد 1401

استقلال و نفت مسجد سیما

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های ایرانی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سیمان را امشب 9 خرداد از شبکه 3 فراهم نموده است. تا در این راستا هواداران فوتبال های لیگ برتر ایران بتوانند بدون نیاز به تلویزیون ، پخش زنده هفته 29 لیگ برتر ایران را از طریق سایت فام دنبال کنند.

در هفته بیست و نهم شاهد رقابت های متعدد در بین تیم های داخلی هستیم. این رقابت برای تیم های شرکت کننده بسیار مهم بوده و در رتبه بندی آن ها در جدول تاثیر گذار می باشد. یکی از جذاب ترین این رقابت ها، بازی تیم استقلال در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان است. چرا که نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم بوده و به تیم استقلال در حفظ رکورد یک فصل بدون باختش کمک خواهد کرد.

طبق جدول رده بندی لیگ برتر ایران، بازی برگشت این دو تیم در 9 خرداد 1401 (24 می 2022) در ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد که پخش زنده آن هم از طریق شبکه های تلویزیونی و هم از طریق تلویزیون تعاملی ارائه خواهد شد.

نگاهی بر بازی های دو تیم استقلال و نفت مسجد سیمان در هفته گذشته لیگ برتر

جالب است بدانید که دیدار اول این دو تیم در هفته پانزدهم لیگ و در تاریخ پنج شنبه 23  دی 1400، با نتیجه  سه بر صفر و با  پیروزی تیم استقلال خاتمه یافت. البته دو تیم استقلال و نفت مسجد سیمان در سال های گذاشته، رقابت های متعددی داشتند. اما در دیدارهای گذشته تیم استقلال با نتیجه برد یا مساوی بازی را خاتمه داد و در هیچ کدام از این دیدارها تیم نفت مسجد سلیمان هیچ بردی را تجربه نکرد.

پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سیمان
پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سیمان

در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، تیم استقلال با افتخاراتی چشمگیر در طی بیست و نه بازی، موفق شد با کسب 67 امتیاز، 19 برد، 10 مساوی و 0 باخت  در رده اول جدول قرار بگیرد. در حالی که تیم نفت مسجد سلیمان، طی بیست و نه بازی و با کسب 21 امتیاز، 3 برد، 12 مساوی و 14 باخت در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت.

در حقیقت این بازی برای هر دو تیم جنبه حیثیتی خواهد داشت. چرا که تیم نفت مسجد سلیمان با برد در این بازی می تواند نتایج و امتیازات خود در جدول لیگ را بهبود بخشد و تیم استقلال هم چنان می تواند رکوردار این فصل باقی بماند.

گویا در این بازی 5 ملی پوش استقلال (سیدحسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور و امیرحسین حسین زاده) حضور نداشته و در اختیار تیم ملی خواهند بود. بنابراین فرهاد مجیدی باید بدون آن ها به مصاف با تیم نفت مسجد سلیمان برود.

 تماشای بازی دو تیم استقلال و نفت مسجد سیمان سرشار از لحظاتی حساس و هیجان انگیز می باشد و تماشای آن برای علاقه مندان به فوتبال به ویژه طرفداران تیم آبی پوشان خالی از لطف نخواهد بود.

زمان پخش بازی استقلال و نفت مسجد سیمان کی است؟    

ساعت پخش بازی دو تیم استقلال و نفت مسجد سیمان نیز 19:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از بخش پخش زنده شبکه 3  دنبال کنید.