پخش زنده بازی بایر لورکوزن و هوفنهایم

پخش زنده بازی بایر لورکوزن و هوفنهایم

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی بایر لورکوزن و هوفنهایم  را شنبه شب به تاریخ  29 مرداد (20  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ بوندس لیگا آلمان 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار بایر لورکوزن و هوفنهایم  برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته بایرلورکوزن و هوفنهایم  در سری دیدارهای لیگ بوندس لیگا آلمان

 تیم های بایر لورکوزن و هوفنهایم در چارچوب بازی های هفته سوم مسابقات لیگ بوندس لیگا آلمان 2022-23  امشب  به مصاف یکدیگر خواهند رفت. و اما نتایج بازی این دو تیم در هفته دوم لیگ به این شرح است. تیم بایر لورکوزن، در دو هفته گذشته، طی دو بازی که انجام داد، هیچ  نتیجه بردی  را تجربه نکرد و با تفاضل گل منفی دو  و کسب صفر امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.تیم بایر لورکوزن در بازی های اخیر عملکرد ضعیفی از خود نشان داد، چرا که در هفته نخست بوندسلیگا، بازی را با یک گل به دورتموند باخت و در هفته دوم نیز با نتیجه 1 بر 2 در زمین خود مغلوب آگسبورگ شد. بایر لورکوزن قبل از شروع بوندس لیگا هم با شکست از تیم گمنام اِلوِرسبرگ از جام حذفی کنار رفت.این تیم تصمیم گرفته تا در بازی پیش رو با تیم هوفنهایمنتیجه برد را از آن خودکند و با کسب سه امتیاز از این بازی، این دوره بد را پشت سر بگذارد.

در حالی که تیم هوفنهایم، طی دو بازی انجام داده، یک برد و یک باخت را تجربه کرده است و با تفاضل گل منفی یک و کسب 3 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است. در هفته دوم لیگ این تیم مقام تیم بوخوم قرار گرفت و با بازی شایسته ای که انجام داد، توانست بازی را با نتیجه 3 بر 2 به نفع خود به پایان برساند.لازم به ذکر است در فصل گذشته لیگ بوندس لیگا آلمان هم این دو تیم طی دو بازی رفت و برگشت، در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی رفت با نتیجه مساوی تمام شد و در بازی برگشت، تیم  بایر لورکوزن موفق شد تا با نتیجه 4 بر 2، برد را از آن خود کند. به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ بوندس لیگا آلمان می باشد و در واقع تقابل دو تیم بایر لورکوزن و هوفنهایم در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانش به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی بایر لورکوزن و هوفنهایم چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم  بایر لورکوزن و هوفنهایم  نیز ساعت 18:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.