پخش زنده بازی ولورهمپتون و تاتنهام

پخش زنده بازی ولورهمپتون و تاتنهام

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی ولورهمپتون و تاتنهام را شنبه شب به تاریخ  29 مرداد (20  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار ولورهمپتون و تاتنهام برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته  ولورهمپتون  و تاتنهام در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

 تیم های ولورهمپتون و تاتنهام در چارچوب بازی های هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022-23  امشب  به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  و اما نتایج بازی این دو تیم در هفته دوم لیگ به این شرح است. تیم ولورهمپتون، طی دو بازی انجام داده، یک باخت و یک مساوی را تجربه کرده و با تفاضل گل منفی یک و کسب یک امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته است. لازم به ذکر است این تیم در هفته گذشته با تیم فولام مسابقه داشت و در نهایت بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه داد. در حالی که تیم تاتنهام که با نام اِسپرز هم شناخته می شود، طی دو بازی انجام داده، یک برد و یک مساوی را تجربه کرده است و با تفاضل سه گل و کسب 4 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. در هفته گذشته تیم تاتنهام با تیم چلسی بازی داشت و با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت. البته این بازی حواشی زیادی به همراه داشت، چرا که مربی دو تیم در میانه مسابقه درگیری لفظی داشتند و در پایان مسابقه هم درگیری فیزیکی پیدا کردند.

به همین دلیل کمیته انضباطی برای توماس توخل ( سرمربی تیم چلسی)، یک جلسه محرومیت تعلیقی و 35 هزار پوند جریمه در نظر گرفت و برای آنتونیو کونته (سرمربی تیم تاتنهام) نیز 15 هزار پوند جریمه صادر کرد.لازم به ذکر است در فصل گذشته لیگ برتر این دو تیم طی دو بازی رفت و برگشت، در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی رفت با نتیجه مساوی تمام شد و در بازی برگشت تیم ولورهمپتون موفق شد تا با نتیجه 3 بر صفر، برد را از آن خود کند. به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر انگلیس می باشد و در واقع تقابل دو تیم ولورهمپتون و تاتنهام در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانش به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی ولورهمپتون و تاتنهام چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم  ولورهمپتون و تاتنهام نیز ساعت 16:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.