همه چیز درباره سریال شهباز+تماشا

سریال شهباز

سریال شهباز نام مجموعه تلویزیونی جدیدی است که پخش آن از شبکه یک و پنج سیما، به صورت همزمان آغاز شده است. این سریال که در حوزه پلیس سایبری تهیه و تولید شده، از داستان بسیار جذابی برخوردار است و به قطع می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد. البته با توجه به موضوع داستان، به نظر می‌رسد که شمار زیادی از مخاطبان را نسل جوان تشکیل دهد.

برای تماشای همه قسمت های شهباز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سریال شهباز

سریال شهباز

این سریال جذاب و دیدنی از شنبه 9 بهمن، هر شب به صورت هم زمان، ساعت 22:15 از پخش زنده شبکه یک و ساعت 23 از پخش زنده شبکه پنج می‌شود و برای مخاطبانش لحظاتی سرگرم‌کننده به همراه خواهد داشت.

 به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، در خصوص این سریال اطلاعاتی جذاب را در اختیار شما قرار دهیم و با عوامل آن بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با  عوامل سریال

مجموعه تلویزیونی شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور است. نویسندگی این سریال را مینا خدیوی برعهده دارد. قرار است، این سریال همزمان با دهه فجر از دو شبکه تلویزیون پخش شود.

این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. به گفته نویسنده سریال شهباز، ابتدا قصه اولیه زاییده ذهن نویسنده و تخیلی بوده است، اما در مسیر داستان به پرونده‌های واقعی هم اشاره می‌کند و از واقعیت‌ها وام گرفته است. اما در مجموع خط کلی داستان، تخیلی است.

طرح و ایده سریال «شهباز» از سال ۱۳۹۷ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج مطرح شد، پس از یک سال و نیم پژوهش و نگارش، متن به اتمام رسید و از بهمن ۱۴۰۰ فیلمبرداری آن شروع شده است. پس از گذشت تقریبا یک سال، در اوایل آذرماه سال آینده به اتمام رسیده است. این سریال به دلیل محتوای سایبری از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای زیادی برخوردار است و سکانس‌های جذاب و دیدنی آن منجر به جذب مخاطب خواهد شد.

سریال شهباز
سریال شهباز

بازیگران سریال شهباز

در این سریال به سراغ بازیگرانی رفته‌اند که کمتر دیده شده و در مجموع سراغ چهره‌هایی رفتیم که تا به اینجای کار در نقش‌هایشان خوش درخشیدند. در مجموعه تلویزیونی‌ شهباز بازیگران مطرح و نام آشنای سینما و تلویزیون نظیر آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داود نژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و… نقش آفرینی می‌کنند.

از دیگر عوامل سریال عبارتند از:

مقصود میرهاشمی (مدیرتولید)، فردین ناصری (مدیر تصویربرداری)، مجید علی اسلام (طراح صحنه و لباس)، روح الله جعفربگلو(مدیر صدابرداری)، مهدی آقایی (مدیر برنامه‌ریزی)، جلال امیری‌مرند(طراح چهره‌پردازی)، رضا کردبچه (تدوین)، حبیب خزائی‌فر (آهنگساز)، کامیار شفیع‌پور (طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای)، عرفان ابراهیمی (صداگذار)، بهنام جعفرپور (دستیار یک کارگردان) و پیام نصیری خرم (عکاس)

همچنین حبیب خزائی‌فر ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده دارد و بر اسرارآمیز بودن سریال تاثیر بیشتری گذاشته است.

خلاصه داستان سریال شهباز

این سریال زیبای تلویزیونی درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می‌کند و به داستان مردمی هم که از آنها سوء استفاده شده و مورد طعمه افراد خلافکار قرار گرفته‌اند، می‌پردازد. در این سریال چهار پلیس حضور دارند، که هر کدام با توجه به نقش و بازی متفاوتشان، سریال را جذاب‌تر خواهند کرد و در خلاصه داستان آن آمده است که شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است، روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از این‌که این بازی چرخشی دیگر در پیش دارد و بینندگان را متعجب خواهد کرد.

حال اگر بخواهیم به موضوع این سریال نگاه جزئی‌تر بیندازیم، باید گفت که مجموعه تلویزیونی «شهباز» زندگی دختری به نام نجوا را روایت می‌کند. این دختر دانشجوی نخبه در حوزه برنامه‌نویسی رایانه است و همین امر باعث شده تا درحوزه برنامه ‌نویسی، از مهارت فوق ‌العاده‌ای برخوردار باشد. وی به دلیل کنجکاوی و دانش فوق‌ العاده خود ارتباطات گسترده‌ای در فضای وب پیدا کرده است. از سویی دیگر یکی از دوستان نجوا چند وقت پیش فوت کرده است، اما در پی این جریانات او معتقد است که مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده است.

در واقع نجوا اعتقاد دارد که مرگ دوست صمیمی‌اش با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان ارتباطی مستقیم دارد. به همین منظور او به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می‌کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سال‌ها است به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند و  این جستجوها و کنکاش‌ها بدنه اصلی داستان سریال را تشکیل خواهند داد و بر هیجان داستان می‌افزاید.

سریال شهباز
سریال شهباز

اطلاعاتی جالب در خصوص سریال شهباز

سریال شهباز یک سریال پر سکانس است و در هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای آن، شاهد سکانس‌های بسیار زیادی هستیم و همین موضوع باعث شده تا ریتم قصه تند شود. جالب این‌جاست که زمان هر سکانس به دو دقیقه هم نمی‌رسد و کمتر سکانسی داریم که بیشتر از دو دقیقه طول بکشد.

بخش‌هایی از سریال در قزوین و رودبار تصویربرداری شده است و هم چنین در تهران هم لوکیشن‌های متفاوتی ضبط شده است. بخش هایی از کار در کیش ضبط شده و گروه  در یکی از کشورهای خارجی هم صحنه‌هایی را خواهیم داشت.

از آن‌جایی‌ که موضوع سریال حول محور فضای مجازی، تکنولوژی‌های جدید، هکرها و پروژه‌های نفوذ و ضدنفوذ می‌گردد و به قطع سریال از جذابیت ویژه‌ای برای جوانان برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود که مخاطبان بسیار زیادی را مجذوب خود کند و  افراد زیادی، بی‌صبرانه، منتظر پخش قسمت بعدی سریال باشند.

زمان پخش سریال شهباز

مجموعه تلویزیونی شهباز از سریال‌های جذاب و دیدنی صدا و سیماست که از تاریخ 9 بهمن ماه 1401 پخش آن آغاز شده است. جالب است بدانید که این سریال به صورت هم‌زمان از شبکه‌های یک و پنج سیما به ترتیب هر شب در ساعت‌های 22:15 و 23 به مدت 42 دقیقه پخش می‌شود.

حال اگر پخش سریال را از دست دادید، می‌توانید سریال را فردای همان روز از آرشیو تکرار هر یک از شبکه‌ها مشاهده نمایید.

 

iptv

دیدگاه ها 8

  1. محمدپیکری می‌گوید:

    من وخانواده ام اين سریال شهباز روخیلی دوست داریم به بازیگران وهمه پرسنل ونویسنده وتهیه کننده وکارگران محترم جناب لبافی جاداره تشکروخسته نباسیدمیگم

  2. Ya ali madad می‌گوید:

    خیلی فیلم عاااااالیییییییی ای هستش خدا قوت
    فقط سرنوشت نجوا چی میشه خیلی کنجکاوم بدونم🥺؟

  3. الیکا می‌گوید:

    سلام من دیدمش عالیه خیلی هیجانیههههههه اگه این فیلم تموم بشه من بازهم ازاول نگاش میکنم واییییی

  4. مهدیه مهدوی می‌گوید:

    سریال خیلی خوبی بودحیف که داره تموم میشه.خواهشابازاین این نوع سریالهابسازین وپخش کنین

  5. گوگولی می‌گوید:

    عالی 👏👏👏

  6. صدرا می‌گوید:

    سریال جالبی بود
    بنظرتون فصل ۲ اش هم میسازن؟

  7. سید علی علوی می‌گوید:

    سلام وقت بخیر در قسمتی که در مترو بود از کارمند مترو داشت صحبت و بازجویی میداد ابتدا دست حلقه بود و در سکانس بعدی انگشتر عقیق جالب بود

  8. بی نام می‌گوید:

    اولین فیلم‌ پلیسی که من دوس داشتم و بازیگرای مورد علاقه ام اونجا بودن😍😍