
سریال پایتخت 6 قسمت 11
نکات برجسته سریال پایتخت 6 قسمت 11
در سریال پایتخت 6 قسمت 11 نقی بالاخره با مشکلی که ارسطو براش درست کرده بود رو به رو شد و آن اتفاقاتی که نباید افتاد در همین راستا ارسطویی که باعث بانی این مشکلات است حالا از خانواده معمولی فرار کرده و به بهتاش پناه آورده بهتاش هم که روز به روز در حال طی کردن پله های ترقی در دروازه بانی فوتبال بود حالا باید به یک تیم اروپایی بره و در آمدش دوچندادن می شود.
بعد از دعوایی که بهبود با بهتاش کرد سندروم دست بی قرار اون دوباره کار دست خودش و خانوادش داد و زد تمامی وسیله های خانه شکوند در همین حال همسایه ها از این موضوع مطلع شدن و زنگ به پلیس و بیمارستان زدن و آنها اومدن بهبود بخاطر این کار ها و به جرم مریضی گرفتنش.
هما هم برای حل مشکلی که برای نقی پیش آمده و اون درگیر پلیس و مواد شده و از ارسطو هم که خبری نبود تصمیم میگرن برن پیش دختره محمود نقاش و آمارشو از اون بگیرن و هما بالاخره ادرس ارسطو پیدا میکنه.

خلاصه داستان سریال پایتخت 6 قسمت 11
در ابتدای این قسمت نقی با حال بدی که داشت وارد خانه شد و بسیار ناراحت بود بعد از مدتی هما از اون جویا حالش شد نقی به اون گفت که حاج آقا مالکی به جرم مواد مخدر گرفتن و مقصر این قضیه ارسطو بود و نقی تمام لحظات مشکوکی که ارسطو در نزدیکی ماشینش می چرخیدو یادش میاد و کم کم متوجه میشه که ارسطو داشته در نزدیک بودن به اون این کارو میکرده.
در ادامه این قسمت بهتاش که رفته بود خانه بعد از ده روز شناسنامه خودش برداره با اخلاق تندی که داره دوباره با مادر و پدرش دعواش میشه و بهبود از اینکه اون با مادرش بد صحبت میکنه عصبانی میشه. در ادامه این دعوا بهبود بهتاش را می زند و مریضی اش بر میگرده و اون تمامی وسیله های خانه میشکنه و همسایه ها این موضوع متوجه میشن و اونو به بیمارستان برای تست مریضی های واگیر دار میبرن.
بهتاش که قرار بود به تهران برای صحبت با یک مدیر برنامه بره بعد از صحبت با اون متوجه میشه که اون مدیر برنامه قصد داره اونو به یک تیم یونانی ببره و قراردادی به ارزش 500 هزار یورو براش امضا کنه و بهداشت بعد از شنیدن این خبر لکنت زبانش خوب می شود.
نکات برجسته سریال پایتخت 6 قسمت 11
در سریال پایتخت 6 قسمت 11 نقی بالاخره با مشکلی که ارسطو براش درست کرده بود رو به رو شد و آن اتفاقاتی که نباید افتاد در همین راستا ارسطویی که باعث بانی این مشکلات است حالا از خانواده معمولی فرار کرده و به بهتاش پناه آورده بهتاش هم که روز به روز در حال طی کردن پله های ترقی در دروازه بانی فوتبال بود حالا باید به یک تیم اروپایی بره و در آمدش دوچندادن می شود.
بعد از دعوایی که بهبود با بهتاش کرد سندروم دست بی قرار اون دوباره کار دست خودش و خانوادش داد و زد تمامی وسیله های خانه شکوند در همین حال همسایه ها از این موضوع مطلع شدن و زنگ به پلیس و بیمارستان زدن و آنها اومدن بهبود بخاطر این کار ها و به جرم مریضی گرفتنش.
هما هم برای حل مشکلی که برای نقی پیش آمده و اون درگیر پلیس و مواد شده و از ارسطو هم که خبری نبود تصمیم میگرن برن پیش دختره محمود نقاش و آمارشو از اون بگیرن و هما بالاخره ادرس ارسطو پیدا میکنه.

خلاصه داستان سریال پایتخت 6 قسمت 11
در ابتدای این قسمت نقی با حال بدی که داشت وارد خانه شد و بسیار ناراحت بود بعد از مدتی هما از اون جویا حالش شد نقی به اون گفت که حاج آقا مالکی به جرم مواد مخدر گرفتن و مقصر این قضیه ارسطو بود و نقی تمام لحظات مشکوکی که ارسطو در نزدیکی ماشینش می چرخیدو یادش میاد و کم کم متوجه میشه که ارسطو داشته در نزدیک بودن به اون این کارو میکرده.
در ادامه این قسمت بهتاش که رفته بود خانه بعد از ده روز شناسنامه خودش برداره با اخلاق تندی که داره دوباره با مادر و پدرش دعواش میشه و بهبود از اینکه اون با مادرش بد صحبت میکنه عصبانی میشه. در ادامه این دعوا بهبود بهتاش را می زند و مریضی اش بر میگرده و اون تمامی وسیله های خانه میشکنه و همسایه ها این موضوع متوجه میشن و اونو به بیمارستان برای تست مریضی های واگیر دار میبرن.
بهتاش که قرار بود به تهران برای صحبت با یک مدیر برنامه بره بعد از صحبت با اون متوجه میشه که اون مدیر برنامه قصد داره اونو به یک تیم یونانی ببره و قراردادی به ارزش 500 هزار یورو براش امضا کنه و بهداشت بعد از شنیدن این خبر لکنت زبانش خوب می شود.