پخش زنده یوونتوس و اینتر میلان 15 فروردین 1402

پخش زنده یوونتوس و اینتر میلان 15 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده یوونتوس و اینتر میلان 15 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده یوونتوس و اینتر میلان 15 فروردین 1402

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و جام حذفی ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم یوونتوس و اینتر میلان را روز سه‌شنبه به تاریخ 15 فروردین (4 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار یوونتوس و اینتر میلان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته یوونتوس و اینتر میلان در سری دیدارهای جام حذفی ایتالیا

در دور نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا 2023-2022، دو تیم یوونتوس و اینتر میلان در ورزشگاه آلیانس به مصاف یکدیگر می‌روند. 

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم یوونتوس طی 28 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 18 برد، 5 مساوی و 5 باخت را تجربه کند و با تفاضل  24 گل و کسب 44 امتیاز، توانست تا در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد. تیم یوونتوس در بازی گذشته خود، مقابل تیم هلاس ورونا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در هر 5 بازی آخر خود، همواره پیروز میدان بوده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم اینتر میلان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 28 بازی خود، تاکنون 16 برد، 2 مساوی و 10 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 15 گل و کسب 50 امتیاز، مقام چهارم جدول را به ‌دست آورده است. تیم اینتر میلان هم در بازی قبلش، مقابل تیم فیورنتینا قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 1 بر 0 به نفع تیم حریف خاتمه دهد و در مجموع تیم لاتزیو در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 1 برد، 3 باخت و 1 مساوی کسب کند.

پخش زنده یوونتوس و اینتر میلان 15 فروردین 1402
پخش زنده یوونتوس و اینتر میلان 15 فروردین 1402

عملکرد یوونتوس و اینتر میلان

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 2 برد برای تیم یوونتوس و 3 برد هم برای تیم اینتر میلان ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز سه‌شنبه به نفع تیم اینتر میلان تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. جالب است بدانید، رویارویی یوونتوس و اینتر میلان یکی از رقابت‌های جذاب فوتبال در ایتالیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند و از دور مسابقات جام حذفی خارج نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم. 

زمان پخش زنده یوونتوس و اینتر میلان 15 فروردین 1402 ؟

ساعت بازی دو تیم یوونتوس و اینتر میلان نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV