پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401

پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401

در این صفحه پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و سری آ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم کرمونزه و یوونتوس را روز چهارشنبه به تاریخ 14 دی (4 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار کرمونزه و یوونتوس برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته کرمونزه و یوونتوس در سری دیدارهای سری آ ایتالیا

 مسابقات سری آ ایتالیا، بعد از نزدیک به دو ماه تعطیلی، به دلیل مسابقات جام جهانی 2022، بازی ها دوباره از سر گرفته می شوند و با شروع مجدد این رقابت ها در هفته شانزدهم سری آ ایتالیا 2023-2022، دو تیم کرمونزه و یوونتوس در ورزشگاه جووانی زینی، کرمونزه به مصاف یکدیگر می روند. تیم کرمونزه طی 15 بازی خود که از شروع مسابقات تا کنون هیچ بردی نداشته است و در کارنامه خود 7 مساوی و 8 باخت را ثبت کرده است و با تفاضل 15- گل و کسب 7 امتیاز، در جایگاه هجدهم جدول قرار گرفته است.

تیم کرمونزه در یک بازی دوستانه، مقابل  اودینزه قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 1، بازی را به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع در 5 بازی آخر خود، 3 مساوی و 2 باخت کسب کرده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم یوونتوس نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی، تا کنون 9 برد، 4 مساوی و 2 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 17 گل و کسب 31 امتیاز، مقام سوم جدول را به دست آورده است. تیم یوونتوس هم در یک بازی دوستانه، مقابل تیم استاندارد لیژ قرار گرفت و با نتیجه مساوی بازی خاتمه یافت و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 4 برد و 1 نتیجه مساوی را در کارنامه خود ثبت کند.

پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401
پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401

تحلیل پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401

بنابراین با توجه به موقعیت دو تیم در جدول و بازی های گذشته ای که مقابل یکدیگر داشته اند، پیش بینی بازی روز چهارشنبه، بسیار سخت و عملا غیر ممکن است و نتیجه آن به عوامل بسیار زیادی بستگی خواهد داشت. از تیم کرمونزه بازیکنانی چون رادو و کیریکش به دلیل مصدومیت در بازی روز چهارشنبه حضور ندارند و از تیم یوونتوس هم بونوچی، دشیلیو، کوادرادو، پوگبا، ولاهوویچ و کایو ژرژ به دلیل مصدومیت از غایبان این بازی هستند. در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده کرمونزه و یوونتوس 14  دی 1401     

ساعت بازی دو تیم کرمونزه و یوونتوس نیز ساعت 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV