پخش زنده پرسپولیس و گل گهر سیرجان 22 اردیبهشت 1402

پخش زنده پرسپولیس و گل گهر سیرجان

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس و گل گهر سیرجان 22 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و گل گهر سیرجان 22 اردیبهشت 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان را روز جمعه به تاریخ 16 اردیبهشت (12 می 2023) در ساعت 18:00 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و گل گهر سیرجان در سری دیدارهای لیگ برتر ایران

در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده پرسپولیس و گل گهر سیرجان
پخش زنده پرسپولیس و گل گهر سیرجان

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

تیم گل گهر سیرجان در 28 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 12 برد، 9 مساوی و 7 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 9  گل، 45 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه ششم جدول لیگ قرار بگیرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پرسپولیس نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 28 بازی خود، تا کنون 18 برد، 6 مساوی و 4 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  25 گل و کسب 60 امتیاز، در جایگاه اول جدول قرار گرفته است. 

تیم گل گهر سیرجان در 5 بازی آخر خود، 2 مساوی و 3 باخت داشته است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم پرسپولیس هم در 5 بازی آخر خود، همواره پیروز میدان بوده است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم پیکان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد.

دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه 2 بر 0 به نفع تیم پرسپولیس تمام شد. البته در 5 دیدار گذشته هم 3 برد برای تیم پرسپولیس و 2 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود این بازی به نفع تیم پرسپولیس تمام شود، البته بازی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است.

تیم داوری این بازی را محمدحسین زاهدی فر برعهده دارد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان سرنوشت‌ساز است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ حفظ کنند و در صورت لزوم ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.  

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان نیز ساعت 18:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV