پخش زنده پاریسن ژرمن و نانت 13 اسفند 1401

پخش زنده پاریسن ژرمن و نانت 13 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده پاریسن ژرمن و نانت 13 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پاریسن ژرمن و نانت 13 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایتfam.ir برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ یک فرانسه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پاریسن ژرمن و نانت را روز ‌‌شنبه به تاریخ 13 اسفند (4 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ یک فرانسه، این بار بین دو تیم پرطرفدار پاریسن ژرمن و نانت برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پاریسن ژرمن و نانت در سری دیدارهای لیگ یک فرانسه

 در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ یک فرانسه 2023-2022، دو تیم پاریسن ژرمن و نانت در ورزشگاه پارک دو پرنس، به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لیگ یک فرانسه به شرح زیر می‌باشد.

تیم نانت طی 25 بازی خود که از اول مسابقات تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 6 برد، 10 مساوی و 9 باخت را تجربه کند و با تفاضل 5-  گل و کسب 28 امتیاز، توانست تا در جایگاه سیزدهم جدول قرار بگیرد.تیم نانت هم در بازی قبلش، مقابل تیم لانس قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 1 ببرد و در مجموع تیم نانت در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 1 برد، 1 مساوی و 3 باخت، به دست آورد.و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پاریسن ژرمن نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 25 بازی، تاکنون 19 برد، 3 مساوی و 3 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 39 گل و کسب 60 امتیاز، مقام اول جدول را به ‌دست آورده است.

تیم پاریسن ژرمن در بازی گذشته خود، مقابل تیم مارسی قرار گرفت و بازی را با نتیجه پرگل 3 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2 برد و 3 باخت به ‌‌دست آورده است.اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 3 برد برای تیم پاریسن ژرمن ثبت شده، 2 بازی را هم، تیم نانت پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز ‌‌شنبه کار آسانی نیست و احتمال هر اتفاقی ممکن است. جالب است بدانید، رویارویی پاریسن ژرمن و نانت یکی از رقابت‌های مهم فوتبال در فرانسه است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پاریسن ژرمن و نانت چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پاریسن ژرمن و نانت نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.