پخش زنده پارس‌جنوبی و استقلال 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده پارس‌جنوبی و استقلال

در این صفحه لینک پخش زنده پارس‌جنوبی و استقلال 9 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پارس‌جنوبی و استقلال 9 اردیبهشت 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پارس‌جنوبی و استقلال را روز شنبه به تاریخ 9 اردیبهشت (29 آپریل 2023) در ساعت 17:30 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم پارس‌جنوبی و استقلال برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته پارس‌جنوبی و استقلال در سری دیدارهای جام حذفی ایران

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال 02-1401، دو تیم پارس‌جنوبی و استقلال در استادیوم تختی جم به مصاف یکدیگر می‌روند. پارس جنوبی در شهرستان جم، میزبان استقلال است.

[jpg-to-webp output image]

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

تیم استقلال در 27 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 16 برد، 7 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 23  گل، 55 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه سوم جدول لیگ قرار بگیرد.

تیم استقلال در 5 بازی آخر خود، 4 برد و 1 باخت داشته است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم پرسپولیس قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

پارسی‌ها که طی دو فصل گذشته از لیگ برتر دور شدند و در لیگ دسته اول بازی می‌کنند،‌ حالا با رسیدن به جمع 8 تیم برتر حذفی این شانس را پیدا کرده‌اند تا بار دیگر مقابل استقلال به میدان بروند. جالب است بدانید، استقلال در دوران حضور پارس جنوبی در لیگ برتر سه بار به جم سفرکرد که دوبار آن با ناکامی همراه بود.

پارس جنوبی در میانه‌های جدول لیگ دسته اول قرار گرفته، با آن تیم قدرتمند چند سال قبل خود تفاوت‌های زیادی دارد اما بی‌شک کادرفنی و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا در ورزشگاه خانگی خود بار دیگر استقلال را متوقف سازند.

تیم  پارس جنوبی هم در 5 بازی آخر خود، 1 برد و 4 باخت به دست آورده است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم استقلال ملاثانی قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد.

در 5 دیدار گذشته هم 1 برد برای تیم پارس جنوبی و 4 برد برای تیم استقلال ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود نتیجه این بازی به نفع تیم استقلال تمام شود، البته بازی فوتبال، غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز ‌شنبه، برای هر دو تیم پارس‌جنوبی و استقلال سرنوشت‌ساز است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، از دور مسابقات خارج نشوند و در صورت لزوم ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پارس‌جنوبی و استقلال چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پارس‌جنوبی و استقلال نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز  ‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV