پخش زنده هوادار و پیکان 17 فروردین 1402

پخش زنده هوادار و پیکان

در این صفحه لینک پخش زنده هوادار و پیکان 17 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده هوادار و پیکان 17 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و پیکان را روز جمعه به تاریخ 18 فروردین (7 آپریل 2023) در ساعت 19:30 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم هوادار و پیکان برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته هوادار و پیکان در سری دیدارهای لیگ برتر ایران

در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم هوادار و پیکان به مصاف یکدیگر می‌روند. میزبان این بازی هم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

پخش زنده هوادار و پیکان 17 فروردین 1402
پخش زنده هوادار و پیکان 17 فروردین 1402

 

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

تیم هوادار در 24 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 7 برد، 8 مساوی و 9 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 4-  گل، 29 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه نهم جدول لیگ قرار بگیرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پیکان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 24 بازی خود، تا کنون 4 برد، 11 مساوی و 9 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  10-  گل و کسب 23 امتیاز، در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته است.

تیم هوادار در 5 بازی آخر خود، تا کنون 1 برد، 2 مساوی و 2  باخت به دست آورده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم ملوان قرار گرفت و بازی را با نتیجه  2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم پیکان هم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 2 باخت  و 2 مساوی به دست آورده است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم فولاد قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی تمام شد. البته در 3 دیدار گذشته هم 1 برد برای تیم هوادار و 1 برد برای تیم پیکان و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی این بازی سخت و غیر ممکن بوده و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم هوادار و پیکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ حفظ کنند و در صورت لزوم ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال هوادار و پیکان چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم هوادار و پیکان نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.