پخش زنده دورتموند و لایپزیش 12 اسفند 1401

پخش زنده دورتموند و لایپزیش 12 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیش 12 اسفند 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده دورتموند و لایپزیش 12 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و بوندسلیگا آلمان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و لایپزیش را روز جمعه به تاریخ 12 اسفند (3 مارس 2023) در ساعت 23:00 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار بوندسلیگا آلمان، این بار بین دو تیم پرطرفدار دورتموند و لایپزیش برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته دورتموند و لایپزیش در بوندسلیگا آلمان

در هفته بیست و سوم مسابقات بوندسلیگا آلمان 2023-2022، این بار بین دو تیم دورتموند و لایپزیش در ورزشگاه ردبول آرنا برگزار می‌شود. تیم دورتموند در 22 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 15 برد، 1 مساوی و 6 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 18 گل، 46 امتیاز به دست آورد و در جایگاه دوم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم لایپزیش نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 22 بازی خود، تا کنون 12 برد، 6 مساوی و 4 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 18  گل و کسب 42 امتیاز، در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

تیم دورتموند در 5 بازی آخر خود، همواره پیروز میدان بوده است. البته آخرین بازی این تیم مقابل هوفنهایم بود که با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد. تیم لایپزیش هم در 5 بازی آخر خود موفق شد تا 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت کسب کند. این تیم آخرین بازی خود را مقابل تیم آینتراخت فرانکفورت داشت که البته با نتیجه 2 بر 1 پیروز میدان شد. اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، بررسی کنیم، باید گفت که تا کنون 3 بار تیم لایپزیش پیروز میدان بوده است و تیم دورتموند هم، دو بار موفق به برد شده است. بنابراین پیش‌بینی بازی سخت است و در بازی روز جمعه هم احتمال هر نتیجه‌ای را باید داد.

پخش زنده دورتموند و لایپزیش 12 اسفند 1401
پخش زنده دورتموند و لایپزیش 12 اسفند 1401

به جرات می‌توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع تیم لایپزیش تلاش می‌کند، تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهد و در جایگاه سوم جدول قرار گیرد  و تیم دورتموند هم تمام تلاش خود را می‌کند تا جایگاه اول جدول را از آن خود کند وهمین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.  

زمان پخش زنده دورتموند و لایپزیش 12 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم دورتموند و لایپزیش نیز ساعت 23:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV