پخش زنده تاتنهام و پورتموث 17 دی 1401

پخش زنده تاتنهام و پورتموث 17 دی 1401

در این صفحه لینک پخش زنده تاتنهام و پورتموث 17 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده تاتنهام و پورتموث 17 دی 1401

پخش فوتبال شبکه ورزش

پخش فوتبال شبکه ورزش

سایت  fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و جام حذفی انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم تاتنهام و پورتموث را روز شنبه به تاریخ 17 دی (7 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار تاتنهام و پورتموث برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

دیدارهای گذشته تاتنهام و پورتموث

 در بازی های مرحله سوم، جام حذفی انگلیس 2023-2022، دو تیم تاتنهام و پورتموث به مصاف یکدیگر می روند. بازی های جام حذفی انگلستان که با عنوان اف ‌ای کاپ هم شناخته می شود، به صورت سالیانه از سال 1871 تاکنون برگزار شده است. روند برگزاری مسابقات اف ‌ای کاپ به صورت تک‌ حذفی و در زمین یکی از دو تیم است. میزبان مسابقه با قرعه ‌کشی انتخاب می ‌شود و در صورت تساوی، بازی مجدد در زمین تیمی که بازی اول را در خارج از خانه انجام داده، برگزار می‌ شود. در صورت تساوی بازی دوم، نتیجه رقابت در وقت اضافه و ضربات پنالتی مشخص می ‌شود.

عملکرد تاتنهام و پورتموث 17 دی 1401

تیم تاتنهام طی 10 بازی خود که از اول مسابقات تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 5 برد، 2 مساوی و 3 باخت را با تفاضل  2 گل به دست آورد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پورتموث نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 10 بازی خود، تاکنون 3 برد، 4 مساوی، 3 باخت و تفاضل بدون گل به دست آورده است. گرچه در مسابقات جام حذفی امسال، این دو تیم از نظر عملکرد، نسبت به یکدیگر تفاوت زیادی دارند، اما به این نکته توجه داشته باشید که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی است. از این رو پیش بینی نتیجه بازی میان دو تیم تاتنهام و پورتموث کار راحتی نیست و بازیکنان هر دو تیم لحظاتی حساسی  را پیش رو خواهند داشت و باید در کنار حمله، از دروازه خود هم دفاع کنند.

به جرات می توان گفت، بازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حتی می تواند به عنوان یکی از بازی های حساس این هفته به شمار آید. در واقع بازیکنان هر دو تیم سعی می کنند تا با به وجود آوردن لحظاتی حساس، موقعیت گل ایجاد کنند و در جدول جایگاه بهتری را به دست آورند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی جذاب و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده تاتنهام و پورتموث 17 دی 1401   

ساعت بازی دو تیم تاتنهام و پورتموث نیز ساعت 16 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

 

iptv