پخش زنده بیلبائو و رئال مادرید 2 بهمن 1401

پخش زنده بیلبائو و رئال مادرید 2 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده بازی بیلبائو و رئال مادرید 2 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده بیلبائو و رئال مادرید 2 بهمن 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لالیگا اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید را روز یک‌شنبه به تاریخ 2 بهمن (2 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لالیگا اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بیلبائو و رئال مادرید در لالیگا اسپانیا

در هفته هجدهم مسابقات لالیگا اسپانیا 2023-2022، دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید در ورزشگاه سن ممس به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم اتلتیک بیلبائو طی 17 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 7 برد، 5 مساوی و 5 باخت را تجربه کند و با تفاضل  8 گل و کسب 24 امتیاز، توانست تا در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد. تیم اتلتیک بیلبائو در بازی گذشته خود، مقابل تیم اسپانیول قرار گرفت و موفق شد تا با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شود و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 2 مساوی و یک باخت به ‌‌دست آورده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم رئال مادرید نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 16 بازی خود، تاکنون 12 برد، 2 مساوی و 2 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 20 گل و کسب 38 امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. تیم رئال مادرید هم در بازی قبلش، مقابل تیم ویارئال قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 3 ببرد و در مجموع تیم رئال مادرید در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت کسب کند.

پخش زنده بیلبائو و رئال مادرید 2 بهمن 1401
پخش زنده بیلبائو و رئال مادرید 2 بهمن 1401

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 4 برد برای تیم رئال مادرید ثبت شده و یک بار هم تیم اتلتیک بیلبائو پیروز میدان شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول مسابقات و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم رئال مادرید تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. جالب است بدانید، رویارویی اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید یکی از رقابت‌های جذاب فوتبال در اسپانیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده بیلبائو و رئال مادرید 2 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز ‌یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV