بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402

بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

پخش زنده بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بمبئی سیتی و نساجی را روز دوشنبه به تاریخ 27 شهریور (18 سپتامبر 2023) در ساعت 17:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار بمبئی سیتی و نساجی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

عملکرد دو تیم بمبئی سیتی هند و نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

نساجی در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان بمبئی سیتی است. نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نساجی ایران و بمبئی سیتی هند صبح امروز برگزار شد. در این نشست لباس نماینده فوتبال ایران مشخص شد.

پخش زنده بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402
پخش زنده بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402

مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی در هتل محل اقامت تیم فوتبال نساجی حاضر شد و با صادق درودگر دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار آنیل کامات نماینده فدراسیون هند نیز مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی را همراهی کرد و این دو از مدیرعامل باشگاه نساجی به دلیل عدم صدور ویزای علا عباس عذرخواهی کردند. اولین تقابل ویژه این بازی، بین خورخه پریرا دیاز و رشید مظاهری خواهد بود. دیاز 32ساله، با به ثمر رساندن 12 گل و 10 پاس گل در رقابت‌های فصل گذشته سوپرلیگ هند، نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت و حالا این سوال مطرح می شود که آیا او می‌تواند دروازه رشید مظاهری را تهدید کند؟

ترکیب تیم بمبئی سیتی مقابل نساجی

آپویا بازیکنی سریع است و به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های باکس به باکس در هند شناخته شده است.این بازیکن، هم بازی حریف را تخریب می‌کند و هم پاس‌های دقیقی به همبازیانش می‌دهد. در حالی که، بازیکن تیم نساجی، حسین زامهران یک بازیساز خلاق بوده و تقابل این دو نفر در میانه میدان، قطعا جذاب خواهد بود.

فوربا لاچنپا، دروازه‌ بان بمبئی، فصل خوبی را پشت سر گذاشت و در 22 بازی تیمش، 64 سیو داشت و با 7 کلین‌شیت، به لحاظ آماری، سومین دروازه‌بان برتر سوپرلیگ هند شناخته شد. او باید مقابل فوربا لاچنپا، مهاجم جوان و خوش‌آتیه نساجی قرار بگیرد و قطعا جدال این دو نفر بسیار جذاب است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز دوشنبه به نفع تیم نساجی تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال، یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.البته لازم به ذکر است.

بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402
بمبئی سیتی مقابل نساجی 27 شهریور 1402

ترکیب نساجی مقابل بمبئی

این بازی، برای هر دو تیم بمبئی سیتی هند و نساجی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.قابل ذکر است نساجی در اولین دیدار آسیایی تاریخ خود برابر بمبئی سیتی نماینده هند قرار می گیرد. ترکیب نساجی برای این دیدار به شرح زیر است: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمهدی جانملکی، محمدرضا آزادی، زامهران، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل حسینی، اسماعیل بابایی، محمدرضا عباسی

زمان بازی تیم‌های فوتبال بمبئی سیتی هند و نساجی ؟            

ساعت بازی دو تیم بمبئی سیتی هند و نساجی نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV