پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل

پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل را یک شنبه شب به تاریخ  30 مرداد ( 21  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچسترسیتی و نیوکاسل برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل 30 مرداد ۱۴۰۱ ساعت 20:30 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته منچسترسیتی و نیوکاسل در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

 تیم های منچسترسیتی و نیوکاسل در چارچوب بازی های هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022-23  امشب  به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نتایج بازی این دو تیم در هفته دوم لیگ به این شرح است.تیم منچسترسیتی، در هر دو بازی خود، نتیجه برد را به دست آورد و با تفاضل گل 6 و کسب 6 امتیاز، در حال حاضر در مقام سوم  جدول قرار گرفته است. و اما تیم نیوکسل در هفته های گذشته لیگ برتر، طی دو بازی انجام داده، یک برد و یک مساوی را تجربه کرده است و با تفاضل گل دو و کسب 4 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است.   منچسترسیتی پس از دو پیروزی متوالی در شروع لیگ برتر، خود را آماده برای رویاروی با تیم نیوکسل می کند. منچسترسیتی توانست وستهم و بورنموث را از پیش رو بردارد و یک شنبه در زمین نیوکسل به میدان خواهد رفت.

پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچستر سیتی، در یک نشست خبری اظهار داشت که نیوکسل نسبت به فصل گذشته اش رشد چشمگیری داشته و مثل بسیاری از تیم های مطرح انگلیس برای نقل و انتقالات خود هزینه کرده و به دنبال موفقیت می باشد. از این رو تیم چلسی باید در این بازی از تمام توان خود استفاده کند تا به برد خود در برابر تیم های دیگر لیگ ادامه دهد. البته در پنج دیدار گذشته تیم منچسترسیتی و نیوکاسل، همواره تیم منچسترسیتی ( قهرمان فصل گذشته لیگ) قهرمان میدان بوده و بر این تیم پیروز شده است.  به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر انگلیس می باشد و در واقع تقابل دو تیم منچسترسیتی و نیوکاسل در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانش به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی و نیوکاسل نیز ساعت 20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید یک شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.