پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲

پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲

در این صفحه لینک پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲ با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های مقدماتی جام جهانی(آسیا)، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و ازبکستان را روز سه‌شنبه به تاریخ 30 آبان (21 نوامبر 2023) در ساعت 16:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات مقدماتی جام جهانی (آسیا)، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و ازبکستان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت ایران و ازبکستان در سری دیدارهای مقدماتی جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد. این دیدار در ورزشگاه ملی (بنیادکار) برگزار می‌شود.

پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲
پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی کشورمان، پیش از این دو مرتبه به‌عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی ازبکستان نشسته است و موفق شده تا هر دو مسابقه را هم با پیروزی به پایان برده و حالا در اندیشه هت‌تریک مقابل این تیم است.

 ملی‌پوشان کشورمان که در اولین مسابقه با ۴ گل هنگ‌کنگ را در ورزشگاه آزادی شکست داده بودند، امیدوارند با برتری مقابل ازبکستان بدون دردسر به صدر این گروه تکیه بزنند و مهمتر از همه این‌که، تیم قلعه‌ نویی این روز‌ها روی دور برد قرار دارد و شانس با او یار است.

تاکنون سرمربی تیم ملی کشورمان، در 9 بازی اخیرش، همواره پیروز میدان بوده است و اگر موفق به شکست ازبکستان در تاشکند شود، صاحب دهمین برد متوالی‌اش خواهد شد و می تواند مطابق با آمار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، را از آن خود کند.

اگر بخواهیم، به وضعیت تیم ازبکستان نگاهی بیندازیم، باید گفت، این تیم، اولین بازی خود را با برتری ۳ بر 1 مقابل ترکمنستان تمام کرده است.

جالب است بدانید، ازبکستان و ایران تاکنون ۱۲مرتبه در برابر هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۱۰ برد برای ایران، ۱ تساوی و ۱ برد برای ازبکستان بوده است. در این ۱۲ بازی، ایران ۱۶ بار موفق به گلزنی شده و ازبکستان هم تنها ۳ بار موفق به گشودن دروازه ایران شده است. با این اوصاف، پیش‌بینی می‌شود، در این بازی، برد از آن تیم ایران باشد، اما از آن جاییکه فوتبال یک بازی پر از احتمالات است، باید خود را برای کسب هر نتیجه‌ای آماده کنیم.

پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲
پخش زنده بازی مقدماتی ایران و ازبکستان ۱۴۰۲

 امیر قلعه ‌نویی برای این بازی ضمن خط زدن احمد نوراللهی به دلیل مسائل انضباطی، آریا یوسفی، محمد قربانی و سعید سحرخیزان را هم به دلیل محدودیت اعزام بیش از ۲۵ بازیکن، به تاشکند نبرد و البته علیرضا جهانبخش نیز به دلیل مصدومیت همسترینگ در جریان دیدار با هنگ ‌کنگ، بازی با ازبکستان را از دست داد.

شجاع خلیل‌زاده که در بازی با هنگ کنگ تنها بازیکن ایران بود که از داور کارت زرد دریافت کرد، در صورت گرفتن اخطار مقابل ازبکستان که هدایت آن برعهده سرتکو کاتانچ است، آخرین بازی ایران در دور رفت مرحله گروهی مقابل ترکمنستان که 2 فروردین 1403 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، از دست می‌دهد.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ایران و ازبکستان چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم ایران و ازبکستان نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV