پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی 26 بهمن 1401

پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی 26 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی 26 بهمن 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی 26 بهمن 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی را روز چهارشنبه به تاریخ 26 بهمن (15 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.  تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار دورتموند و چلسی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته دورتموند و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2023، دو تیم دورتموند و چلسی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم دورتموند، یک باشگاه فوتبال آلمانی است که در شهر دورتموند قرار دارد. این باشگاه در بوندس‌لیگا بازی می‌کند و تاکنون ۸ بار قهرمان بوندس‌لیگا، ۱ بار قهرمان جام در جام اروپا و ۱ بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۱ بار قهرمانی جام بین قاره‌ای فوتبال را در کارنامه دارد. این تیم در حال حاضر در جایگاه سوم جدول بوندس‌لیگا قرار گرفته است. تیم دورتموند در بازی گذشته خود، مقابل تیم وردربرمن قرار گرفت و بازی با نتیجه 2 بر 0 به نفع این تیم خاتمه یافت و در مجموع این تیم در هر 5 بازی آخر خود را برده است.تیم چلسی، یک باشگاه فوتبال در لیگ برتر انگلستان است و شش دوره قهرمان لیگ برتر انگلستان شده‌ است و همچنین هشت قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان و پنج قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. این تیم در حال حاضر در جایگاه دهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی 26 بهمن 1401
پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی 26 بهمن 1401

تیم چلسی در بازی گذشته خود، مقابل تیم وستهم قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافت و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 1  برد، 1 باخت و 3 مساوی را به ‌‌دست آورده است.  بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز چهار‌شنبه به نفع تیم دورتمند است و همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. خسوس خیل مانسانو، داور سرشناس اسپانیایی دیدار تیم‌های بوروسیا دورتموند و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را سوت خواهد زد. این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف شوند و همین امر باعث شده تا، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده بازی دو تیم دورتموند و چلسی 26 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم دورتموند و چلسی نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV