پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه 29 بهمن 1401

پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه 29 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه 29 بهمن 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه 29 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سری آ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه را روز ‌‌شنبه به تاریخ 29 بهمن (18 فوریه 2023) در ساعت 23:15 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار اینتر و اودینزه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته اینتر و اودینزه در سری دیدارهای سری آ ایتالیا

 در هفته بیست و سوم مسابقات سری آ ایتالیا 2023-2022، دو تیم اینتر و اودینزه در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم اودینزه طی 22 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 7 برد، 9 مساوی و 6 باخت را تجربه کند و با تفاضل  5 گل و کسب 30 امتیاز، توانست تا در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد. تیم اودینزه در بازی گذشته خود، مقابل تیم ساسولو قرار گرفت و نهایتا بازی را با نتیجه مساوی دو گل خاتمه داد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت به ‌‌دست آورده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم اینتر نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 22 بازی، تاکنون 14 برد، 2 مساوی و 6 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 15  گل و کسب 44 امتیاز، مقام دوم جدول را به ‌دست آورده است. تیم اینتر هم در بازی قبلش، مقابل تیم سمپدوریا قرار گرفت و نهایتا بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه داد و در مجموع تیم اینتر در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی کسب کرده است.

پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه 29 بهمن 1401
پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه 29 بهمن 1401

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 3 برد برای تیم اینتر ثبت شده است، 1 برد هم از آن تیم اودینزه ثبت شده و 1 بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز ‌شنبه به نفع تیم اینتر تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. جالب است بدانید، رویارویی دو تیم اینتر و اودینزه یکی از رقابت‌های مهم فوتبال در ایتالیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده بازی دو تیم اینتر و اودینزه 29 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم اینتر و اودینزه نیز ساعت 23:15  به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV