پخش زنده الهلال و اوراواردز 16 اردیبهشت 1402

پخش زنده الهلال و اوراواردز

در این صفحه لینک پخش زنده الهلال و اوراواردز 16 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده الهلال و اوراواردز 16 اردیبهشت 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه ‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان آسیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم الهلال و اوراوا ردز  را روز شنبه به تاریخ 16 اردیبهشت (6 می 2023) در ساعت 12:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم الهلال و اوراوا ردز برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی الهلال و اوراوا ردز

در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم الهلال و اوراوا ردز برگزار خواهد شد.  

[jpg-to-webp output image]

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی استادیوم سایتاما برگزار می‌شود که 21 سال بعد از جام جهانی کره و ژاپن، حالا پذیرای مهم‌ترین رویداد باشگاهی فوتبال قاره خواهد بود. باشگاه اوراواردز ژاپن برای این بازی بلیت فروشی را در اختیار دارد و بهای بلیت را مابین 1900 تا 2700 ین قرار داده که رقم نسبتا پایینی محسوب می‌شود. این عدد معادل 50 تا 750 هزار تومان است و نکته جالب اینکه بلیت شهرآورد پایتخت ایران نیز با قیمت 50 تا 500 هزار تومان فروخته شد تا تقریبا هم‌ قیمت بازی فینال آسیا باشد.

در دقایق پایانی دیدار رفت از فینال لیگ قهرمانان آسیا، سالم الدوسری در چالش بر سر توپ، توسط کن ایوائو کاپیتان 35 ساله اوراوا رد سرنگون شد و به روی زمین افتاد. ستاره الهلال که به دلیل نتیجه تساوی عصبی بود، پس از این خطا، با استوک‌هایش ضربه‌ای به پهلوی بازیکن حریف وارد کرد و همین مسئله کافی بود تا احمد الکاف، داور مسابقه، او را از زمین بازی اخراج کند.

به همین دلیل محرومیتی سه جلسه‌ای در انتظار ملی پوش عربستانی الهلال است که باعث می‌شود او دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل بعد را از دست بدهد.

بازی گذشته این دو تیم که در مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافت. تیم الهلال در 5 بازی گذشته خود، 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت کسب کرده است و  تیم اوراوا ردز، در 5 بازی گذشته خود، 2 برد و 3 مساوی به دست آورده است.

این دو تیم تا کنون 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل این بازی‌ها 1 برد برای تیم اوراوا ردز، 2 برد برای تیم الهلال و 2 نتیجه مساوی خاتمه یافته است. با توجه به نتایج ذکر شده، نتیجه این بازی غیر قابل پیش‌بینی است.

این بازی برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروز میدان شده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

زمان پخش بازی تیم‌های الهلال و اوراوا ردز چه ساعتی است؟       

ساعت بازی دو تیم الهلال و اوراوا ردز نیز ساعت 12:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز  شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV