پخش زنده آث میلان و آاس رم  18 دی 1401

پخش زنده آث میلان و آاس رم  18 دی 1401

در این صفحه پخش زنده آث میلان و آاس رم  18 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آث میلان و آاس رم  18 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و سری آ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آث میلان و آاس رم را روز یک شنبه به تاریخ  18 دی (8 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار آث میلان و آاس رم برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

تاریخچه بازی آث میلان و آاس رم  18 دی 1401

 در هفته هفدهم سری آ ایتالیا 2023-2022، دو تیم آث میلان و آاس رم به در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می روند. تیم آث میلان طی 16 بازی خود که از شروع مسابقات تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 11 برد، 3 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و با تفاضل 15 گل و کسب 36 امتیاز، توانسته تا جایگاه دوم جدول را از آن خود کند. تیم آث میلان در آخرین بازی خود مقابل تیم سالرنیتانا قرار گرفت و بازی با نتیجه 2 بر 1 به نفع این تیم خاتمه یافت و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 2 برد و 3 باخت کسب کند.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آاس رم نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 16 بازی خود، تا کنون 9 برد، 3 مساوی و 4 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 5  گل و کسب 30 امتیاز، مقام ششم جدول را به دست آورده است. تیم آاس رم هم در آخرین بازی خود، مقابل تیم بولونیا قرار گرفت و نهایتا این تیم با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شد و در مجموع تیم آاس رم در 5 بازی آخر خود، موفق شده تا 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت را در کارنامه خود ثبت کند.

پخش زنده آث میلان و آاس رم  18 دی 1401
پخش زنده آث میلان و آاس رم  18 دی 1401

بنابراین با توجه به موقعیت دو تیم در جدول و بازی های گذشته ای که مقابل یکدیگر داشته اند، بازی روز یک شنبه، برای برد تیم آث میلان پیش بینی می شود، حتی 5 تقابل آخر این دو تیم، با نتیجه 4 برد برای تیم آث میلان و یک نتیجه مساوی ثبت شده است. البته در نظر داشته باشید که نتیجه بازی روز یک شنبه به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته و عملا قابل پیش بینی نیست. در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آث میلان و آاس رم  18 دی 1401

ساعت بازی دو تیم آث میلان و آاس رم نیز ساعت  23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز یک شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV