همه چیز درباره سریال چشم بندی

همه چیز درباره سریال چشم بندی

سریال طنز «چشم بندی» پس از مدت ها با حضور بازیگران مطرح طنز مانند مرجانه گلچین ،حمید لولایی، سیاوش مفیدی و نعیمه نظام دوست از شبکه سه صدا و سیما پخش می شود. سریال چشم بندی دارای ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی (اثری طنز می باشد و در لایه هایی داستانی جنایی را روایت میکند) به کارگردانی شاهد احمدلو است.  سلیم ثنائی تهیه کننده این سریال طنز و امیر ابیلی سرپرست نویسندگان سریال چشم بندی می باشد . فصل اول سریال چشم بندی از 18 دی ماه سال 1401 روی آنتن شبکه سه رفت.
فصل اول سریال ماجرای آتش سوزی کارخانه ای را روایت می کرد که صاحب کارخانه، فردی به نام کاشانچی، آن را به دو دامادش منتقل کرد. داستان پس از مرگ جمشید باینک کاظم شروع شد و کم کم به درگیری بین او و عمه ناهید تبدیل شد. حضور بازیگرانی که سابقه طولانی بازی در سزیال های طنز دارند همانند حمید لولایی و مرجانه گلچین و .. و حتی حضور بازیگرانی که مدت زیادیست در سریال ها حضوری ندارند مانند سعید پیردوست توانسته سریالی بی نظیر با حس نوستالژی برای بینندگان فراهم کند. البته وجود ضعف در داستان و فیلم نامه حس می شود اما بسیاری از بینندگان این سریال را به لطف وجود بازیگران ، تماشا می کنند.

داستان سریال چشم بندی

همه چیز درباره سریال چشم بندی

همانطور که بالاتر اشاره کردیم حضور بازیگران شناخته شده طنز در این سریال افراد را یاد آور سال های گذشته و سریال های نوستالژی می اندازد . از طرفی زوج سینمایی حمید لولایی و مرجانه گلچین توانسته این موضوع را جدی تر کند. از طرفی سریال های قدیمی دارای داستان های جالبی بودند که بعد از اتفاقی ناگهانی ماجرا و مشکلات شروع میشد و بازیگران در سریال باید این مشکلات را پشت سر میگذاشتند.

سریال چشم بندی علاوه بر کپی و یا ایده گرفتن از بازیگران سریال های قدیمی ، تلاش کرده داستان نیز تا حد زیادی به سریال های قدیمی نزدیک باشد. داستان درباره کارخانه ای که متعلق به آقای کاشانچی بود و سرپرستی دو دامادش را به عهده داشت به آتش کشیده شد. در این حادثه یکی از خواستگاران (جمشید اولنگی) جان خود را از دست می دهد. خواهر جمشید به نام ناهید (با بازی مرجانه گلچین) پس از مرگ برادرش برای رفع مشکل کارخانه به تهران می آید، اما با مشکل مواجه می شود…

شروع داستان کاملا خوب و جذاب بود اما با گذشت چند قسمت اندکی از تاب و تب و شور حال ابتدایی فیلم کاسته شد . البته همچنان این سریال سکس از سریال های خوب صدا و سیماست.

بازیگران و عوامل سریال چشم بندی

همه چیز درباره سریال چشم بندی

مرجانه گلچین در نقش ناهید اولنگی ، نعیمه نظام دوست در نقش فرزانه ، سیاوش مفیدی در نقش کاظم سالاری ، حمید لولایی در نقش جهان برهانی ، شهرام قائدی در نقش بابک زرافشان ، سروش جمشیدی در نقش محسن برهانی ، شهین تسلیمی در نقش شمسی ، امید روحانی در نقش جمشید اولنگی ، مجید شهریاری در نقش رضا پسندیده ، سعید پیردوست در نقش خان عمو ، مختار سائقی در نقش عباس لواشانی ، فرزانه سهیلی در نقش هانیه برهانی ، مهسا هاشمی در نقش سارا سالاری ، معین وثوق در نقش کارمند بیمه ، شقایق فتاحی در نقش خانم شهشهانی ، داریوش سلیمی در نقش رحمانی ، ماهان عبدی در نقش ستار تمجیدی ، مجید علیزاده در نقش نگهبان کارخانه ، رضا امینیان در نقش خلیل ، شهاب احمدلو در نقش جمال

همانطور که دیدید بازیگران این سریال همگی از بازیگران مطرح طنز در سال های گذشته صدا و سیما هستند. البته در فصل دوم این سریال شاهد حضور بازیگران دیگری نیز در این سریال هستیم. بازیگرانی چون جواد رضویان ، فرزانه سهیلی و شهین تسلیمی و … اشاره نمود . همچنین عواما اصلی و پشت صحنه این سریال عبارتند از : کارگردان این اثر شاهد احمدلو ، مدیر تصویر برداری نیز حسین ناظریان است ، طراح صحنه و لباس: حسین مجد و طراح گریم: آرمین اسماعیلی ، دستیار یک کارگردان: داوود بابایی ، تدوین: کاوه ایمانی و ..

نحوه تماشای سریال چشم بندی

همه چیز درباره سریال چشم بندی

بینندگانی که تا کنون سریال چشم بندی را مشاهده نکردند و قصد تماشای این سریال کمدی را دارند و یا بینندگانی که نتوانستند برخی از قسمت های این سریال را تماشا کنند می توانند به راحتی از طریق وبسایت فام به آدرس www.fam.ir اقدام به تماشای آن کنند. همچنین آرشیو تمامی قسمت ها در سایت موجود است . برای این کار وارد سایت فام شده و در قسمت سریال ها ، پخش سریال چشم بندی را انتخاب نمایید . لازم به ذکر است که این سریال در کیفیت های مختلف قابل پخش می باشد. برای راحتی کار کاربران میتوانند از طریق لینک زیر نیز وارد صفحه سریال چشم بندی شوند.

پخش سریال چشم بندی