معرفی و بررسی سریال فوبار fubar

سریال فوبار

هشدار اسپویل : اگر تاکنون این سریال را مشاهده نکردید بهتر است ابتدا به تماشای سریال فوبار fubar بپردازید. برای اینکار میتوانید وارد سایت فام شوید . زیرا در قسمت هایی از این مقاله بخش هایی از داستان سریال را لو میدهد.

سریال فوبار یا نابود شده یک سریال جاسوسی اکشن-کمدی نتفلیکس با بازی آرنولد شوارتزنگر در نقش یک مامور سیا در آستانه بازنشستگی یک راز خانوادگی را فاش می کند و مجبور می شود یک بار دیگر برای ماموریت نهایی خود به میدان بازگردد. این سریال توانسته به خوبی روایت یک داستان کمدی اکشن را ارائه دهد . اما راز این است که لوک (آرنولد) و دخترش اِما (مونیکا باربارو) هر دو مخفیانه و بدون اینکه یکدیگر را بشناسند، سالهاست که مامور سازمان سیا بوده اند. وقتی هر دو حقیقت را می یابند، متوجه می شوند که هیچ چیز در مورد یکدیگر نمی دانند زیرا کل رابطه آنها یک دروغ بزرگ بود. پس از این کشف بزرگ، آنها مجبور می شوند به عنوان همدست و هم تیمی کار کنند و در این راه با یکدیگر آشنا شوند.  نیک سانتورا، خالق و تهیه کننده اجرایی FUBAR، این سریال را سورئال ترین سریال حرفه خود توصیف می کند. از بازیگران این سریال میتوان به آرنولد شوارتزنگر – مونیکا باربارو – میلان کارتر – گابریل لونا – فورچون فیمستر – تراویس ون وینکل – فابیانا اودنیو – اربارا ایو هریس – آپارنا بریل – اندی باکلی و جی باروکل اشاره نمود که در 8 قسمت این سریال بازی کرده اند.

این اولین حضور آرنولد شوارتزنگر در یک سریال است که به خوبی توانسته کمدی و اکشن را با هم ترکیب کند. البته برخی حضور او را در این سریال ضعیف میدانند که میتواند آخرین حضور او در دنیای بازیگری را ضعیف کند. زیرا آنها اعتقاد دارند که کارگردان سعی کرده که با حضور آرنولد تنها بیننده را افزایش دهد . بهتر بود تا در اوج میماند و با این کار تنها کارنامه خود را ضعیف میکند. البته برخی دیگر حضور او را موثر می دانند.

داستان سریال فوبار fubar

همانطور که بالاتر اشاره نمودیم داستان سریال درباره پدر و دختر هر دو سال‌ها به عنوان مأمور سیا کار می‌کردند، اما هر دو آن را از یکدیگر پنهان می‌کردند و این موضوع کل رابطه بین آنها را به یک دروغ بزرگ تبدیل کرد. بعد از اینکه آنها در مورد فعالیت های یکدیگر در سیا باخبر می شوند، مجبور می شوند به عنوان همکار با هم کار کنند و این به آنها کمک می کند تا همدیگر را بهتر بشناسند.

البته برخی از فیلم و سریال هایی که جدیدا منتشر شده دارای داستانی مشابه با مضمون بازنشستگی و چالش های بعد از ان یا بازگشت به این فضا است. شوارتزنگر در این فیلم نقش یک مامور مخفی را بازی می کند که حرفه واقعی خود را از بقیه اعضای خانواده پنهان می کند تا اینکه به همسرش (جیمی لی کرتیس) مشکوک می شود و متوجه می شود که خانواده اش درگیر یک نقشه تروریستی هستند که منجر به افشای راز او و دخترش می شود. اضافه شدن چاشنی طنز و کمدی به یک داستان اکشن و جنایی میتواند باعث جذاب تر شدن و حداقل جذب بیننده شود.

این سریال در ۸ قسمت پخش می شود که در برخی از قسمت ها شاهد افت و ضعف در روایت هستیم که تنها به لطف حضور آرنولد است که بینندگان مشاهده میکنند.

معرفی و بررسی سریال فوبار fubar
معرفی و بررسی سریال فوبار fubar

بازیگران سریال

سریال در 4 خرداد نمایش داده شده و از بازیگران اصلی میتوان به آرنولد شوارتزنگر ستاره سریال فوبار و نقش شخصیت اصلی به نام لوک برانر اشاره نمود. همچنین دبگر بازیگران این سریال مونیکا در نقش دختر لوک برانر به نام اما را ایفا کند.

از دیگر بازیگران این سریال میتوان به میلان کارتر در نقش بری، افسر عملیات فنی سیا در تیم لوک ، گابریل لونا در نقش بورو پولونیا که دلال اسلحه می باشد ، فورچون فیمستر در نقش رو مامور سیا از تیم لوک ، تراویس ون وینکل در نقش آلدون که مامور سیا از تیم لوک است ، فابیانا اودنیو در نقش تالی برونر که همسر سابق لوک و مادر اما می باشد ، جی باروچل در نقش کارتر ، باربارا ایو هریس در نقش دات ، آپارنا بریل در نقش تینا ، اندی باکلی در نقش دانی و … در این سریال تا حد زیادی بازیگران توانسته اند نقش خود را خوب بازی کنند.

فیلمبرداری این سریال در آوریل ۲۰۲۲ در آنتورپ، بلژیک در اطراف گرت مارکت آغاز شد و فیلمبرداری تکمیلی آن نیز در تورنتو انجام شد و در سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان خود رسید.

 

نحوه تماشای سریال فوبار

اگر به هر دلیل تاکنون این سریال را مشاهده نکردید یا قصد دارد به طور مجدد به تماشای سریال فوبار fubar بپردازید میتوانید از وبسایت فام کمک بگیرید . برای این کار تنها کافیست وارد سایت فام به نشانی www.fam.ir شده و از بخش سریال ها گزینه پخش سریال فوبار را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که بینندگان میتوانند این سریال را در کیفیت های مختلفی مشاهده کنند.