پخش سریال نقطه سر خط از شبکه نسیم

پخش سریال نقطه سر خط از شبکه نسیم

پخش سریال نقطه سر خط از شبکه نسیم : مجموعه تلویزیونی نقطه سر خط از سریال های طنز پرمخاطب است که برای اولین بار در سال 1390 از طریق آنتن شبکه سوم سیما پخش شد.

البته این سریال به دلیل صحنه های جذاب و تماشایی و حضور بازیگران نام آشنا بارها در جدول پخش شبکه های مختلف سیما قرار گرفت. این بار هم شبکه نسیم ، سریال جذاب و دوست داشتنی نقطه سر خط را از 17 اردیبهشت 1401 در جدول پخش خود قرار داده است و هر شب به مدت 40 دقیقه لحظاتی شاد و سرگرم کننده را برای مخاطبین خود به همراه می آورد.

همه چیز درباره سریال نقطه سر خط

سریال نقطه سر خط به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و نویسندگی مصطفی کیایی و‌ سعید جلالی در سال 1390 و به سفارش شبکه 3 سیما تولید شده است. در واقع این سریال که در ژانر طنز اجتماعی ساخته شده است، یک جور کمدی به شمار می آید که بیشتر سعی دارد مسائل و مشکلات اجتماعی را به تصویر بکشد و همین امر باعث شده تا پس از گذشت سال ها، هنوز در میان مخاطبین، محبوبیت ویژه ای داشته باشد.

در این سریال 27 قسمتی بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون هم چون حمید لولایی، داریوش سلیمی، علی صادقی، غلامرضا نیکخواه، کریم قربانی، مرجانه گلچین، مریم سعادت، مونا بیگی، اشکان اشتیاق، اصغر حیدری، افسانه ناصری و بهشاد شریفیان نقش آفرینی کرده اند.

پخش سریال نقطه سر خط از شبکه نسیم
پخش سریال نقطه سر خط از شبکه نسیم

داستان سریال نقطه سر خط

داستان درباره مردی کارمند و مهربان به نام صمد است که همراه با همسر، دو دختر و یک پسر دانشجو که به سن ازدواج هم رسیده اند،  در یک خانه اجاره ای زندگی می کند و به دلیل سال های زیادی که آقا صمد در این خانه زندگی می کند توانسته رابطه ای دوستانه با صاحبخانه اش به نام آقا سیروس برقرار کند.    

صمد برای برطرف کردن مشکلاتش از اداره تقاضای وام می کند و هم زمان با موافقت اداره برای دریافت وام، موعد بازنشستگی آن هم فرا می رسد و از این زمان مشکلات زندگی او هم شروع می شود. در واقع سریال نقطه سر خط روایتگر اجتماع ماست که در آن حمید لولایی نقش صمد قیصری یعنی همان کارمند بازشسته را ایفا کرده است و علی صادقی هم در نقش فریبرز پسر او نقش آفرینی می کند. مریم سعادت نیز در نقش گندم، همسر صمد و افسانه ناصری در نقش همسر سیروس دیده شده و غلامرضا نیکخواه هم در نقش سیروس حضور دارند.

زمان پخش سریال نقطه سر خط

  مجموعه طنز نقطه سر خط هر شب ساعت 20 بر روی آنتن شبکه نسیم می رود و تکرار آن نیز فردای همان روز، در ساعات 6 و 10 صبح و 4 بعد از ظهر از طریق همین شبکه قابل مشاهده است.