پخش سریال دیوار به دیوار از شبکه آی فیلم

پخش سریال دیوار به دیوار از شبکه آی فیلم

پخش سریال دیوار به دیوار از شبکه آی فیلم : مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار از سریال های جذاب و پرمخاطب طنز شبکه سه سیما است که به دلیل داستان جذاب، صحنه های خنده دار و زیبا بارها در جدول پخش شبکه های مختلف سیما قرار گرفت. این بار هم شبکه آی فیلم با توجه به تقاضای بالای مخاطبین، اقدام به پخش مجدد آن نموده است. در همین راستا در این مقاله تصمیم گرفتیم تا نگاهی بر داستان و عوامل این سریال بیندازیم.

همه چیز درباره سریال دیوار به دیوار

در حقیقت سریال دیوار به دیوار یکی دیگر از سریال های معروف و خاطره انگیز شبکه سه سیما است که طی دو فصل تهیه و تولید شد. فصل اول آن دارای 60 قسمت با موضوعات متفاوت می باشد و فصل دوم آن در 18 قسمت با داستان واحد ساخته شده است. اما هر دو فصل داستان درباره پنج خانواده است که به دلیل کلاهبرداری شخصی به نام مشیری پولی که برای خرید خانه داده بودند، از بین می رود و طبق گفته قاضی دادگاه، مشیری مجبور می شود تا خانه خود را در اختیار این پنج خانواده قرار دهد. از این رو خانواده ها مجبور می شوند تا به مدت سه ماه در کنار یکدیگر زندگی کنند و در این راستا داستان های مختلفی برای آن ها رقم می خورد.

پخش سریال دیوار به دیوار از شبکه آی فیلم
پخش سریال دیوار به دیوار از شبکه آی فیلم

و  اما در فصل دوم سریال تعدادی بازیگر به جمع بازیگران قبلی اضافه گردید و همین امر باعث شد که این پنج خانواده به همراه آقای مشیری که در فصل اول فقط نقش فروشنده کلاهبردار را ایفا می کرد، در یک خانه باغ و در کنار یکدیگر زندگی کنند و صحنه هایی جالب و زیبایی را در غالب طنز خلق نمایند. در فصل دوم سریال تعداد بازیگران بیشتری در مجموعه حضور پیدا کردند و لوکیشن محل فیلمبرداری هم از باغ به خانه باغ تغییر پیدا کرد. از سویی دیگر در فصل اول تمام صحنه های فیلمبرداری محدود به فضای داخل خانه بود، در حالی که فصل دوم شاهد صحنه هایی در خیابان هم بودیم.

آشنایی با عوامل سریال دیوار به دیوار

این سریال  جذاب و دوست داشتنی در ژانر کمدی، خانوادگی به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و سفارش شبکه سه سیما ساخته شده است. فصل اول آن در نوروز 1396 و فصل دوم آن در نوروز 1397 بر روی آنتن شبکه سه رفت. در حقیقت سریال دیوار به دیوار، به دلیل داستان جذاب و مخاطب پسند و حضور بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون توانست در میان سریال های نوروزی شبکه های مختلف سیما، بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دهد.

پخش سریال دیوار به دیوار از شبکه آی فیلم
پخش سریال دیوار به دیوار از شبکه آی فیلم

در این سریال بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، امیرمهدی ژوله، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری و… نقش آفرینی کردند. البته در فصل دوم، امیر مهدی ژوله به دلیل حضور در سریال گلشیفته، موفق به بازی در سریال دیوار به دیوار نشد و هم چنین علی قربانزاده و میترا حجار پس از سال ها عدم حضور در تلویزیون در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

زمان پخش سریال دیوار به دیوار

مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار از جمله سریال های پرطرفداری است که هر شب ساعت 21 از طریق شبکه آی فیلم پخش می شود.  برای مشاهده تکرار این سریال هم می توانید فردای همان روز در ساعت های 5 و 13 اقدام کنید.