پخش زنده والیبال ایران و کانادا تیر 1401

پخش زنده والیبال ایران و کانادا تیر 1401

پخش زنده والیبال ایران و کانادا تیر 1401 : لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال با حضور مدعیان والیبال جهانی در حال برگزاری است. تیم‌های بلغارستان، ایران، آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان نیز در هفته دوم در شهر صوفیه و در قالب گروه چهارم لیگ ملت‌ها باهم بازی می‌کنند این مسابقات در دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. حضور بلندقامتان ایران در این رقابت‌ها با سرمربی ایرانی برای نخستین بار اتفاق می‌افتد. پیش از این ایگور کولاکوویچ در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و ولادیمیر آلکنو در سال ۲۰۲۱ هدایت ایران را در لیگ‌ملت‌ها برعهده داشتند.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد و کانادا با دو برد و 6 امتیاز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. همچنین تیم ملی والیبال کانادا در نخستین مسابقه خود در این هفته موفق به شکست سه بر یک استرالیا شد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست بابد.تیم ملی والیبال کانادا مدال برنز آخرین دوره برگزار شده لیگ جهانی (2017) و قهرمانی مسابقات منطقه نورسکا را در پرونده افتخارات خود دارد.

پخش زنده والیبال ایران و کانادا تیر 1401
پخش زنده والیبال ایران و کانادا تیر 1401

ساعت پخش والیبال ایران و کانادا تیر 1401

طبق برنامه اعلام شده، ساعت بازی والیبال امروز ایران و کانادا که چهارمین بازی تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال در سال ۲۰۲۲ است، ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی که در سه مسابقه قبلی خود در این هفته یک برد برابر آمریکا و دو شکست مقابل بلغارستان و برزیل تجربه کردند، از ساعت 15 در چهارمین و آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف کانادا خواهند رفت.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید برای تماشای پخش زنده والیبال تیم ملی ایران و کانادا در زمان برگزاری این مسابقه، آن را از طریق پخش زنده شبکه 3 و از لینک زیر به صورت زنده تماشا کنید:

پخش زنده والیبال ایران و کانادا

پخش زنده والیبال ایران و کانادا

پخش زنده والیبال ایران و کانادا