پخش زنده لیورپول – ولورهمپتون 1 خرداد 1401

پخش زنده لیورپول – وولورهمپتون 1 خرداد 1401

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده لیورپول – ولورهمپتون 1 خرداد 1401 را فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده هفته 38 لیگ برتر انگلیس را از طریق سایت فام دنبال کنند.

پخش از لینک زیر:

پخش زنده لیورپول – ولورهمپتون 1 خرداد 1401

هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس با بازی تیم های مختلف انگلستان شروع شد که در میان رقابت های این دوره، قرار گیری دو تیم  لیورپول – ولورهمپتون در مقابل یکدیگر یکی از جذاب ترین این دیدارهاست.طبق جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، بازی برگشت این دو تیم در 1 خرداد 1401 در ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می گردد.

نگاهی بر بازی های لیورپول و ولورهمپتون در سال های گذشته

جالب است بدانید که دیدار اول این دو تیم در هفته پانزدهم لیگ و در تاریخ 13 آذر 1400 با برد تیم  لیورپول و با نتیجه صفر بر یک خاتمه یافت. البته دو تیم لیورپول – ولورهمپتون در سال های گذشته، طی هشت دیدار با یکدیگر رو به رو شدند که نتیجه این رقابت ها، هفت برد برای تیم لیورپول و یک برد برای تیم وولورهمپتون رقم خورد.

در هفته سی و هفتم لیگ تیم لیورپول با افتخاراتی چشمگیر در طی رقابت های خود، موفق شد با کسب 89 امتیاز، 27 برد، 8 مساوی و 2 باخت  در رده دوم جدول قرار بگیرد. در حالی که تیم وولورهمپتون با کسب 51 امتیاز، 15 برد، 6 مساوی و 16 باخت در رده هشتم جدول قرار گرفت. طبق نتایج به دست آمده، به قطع این دیدار، برای تیم وولورهمپتون بسیار مهم بوده و بازیکنان لحظاتی نفس گیر را تجربه خواهند کرد.

البته تیم لیورپول هم با برد این بازی به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر نزدیک تر شده و با توجه به نتایج بازی این هفته منچسرسیتی مقابل استون ویلا، شاید تیم لیورپول بتواند برای بیستمین بار جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند.

مطمئنا دیدن این مسابقه فوتبال آن هم به صورت زنده خالی از لطف نیست. چرا که در دیدار اول لیگ برتر انگلیس 2022- 2021 تیم وولورهمپتون با تمام توان از دروازه خود در برابر مهاجمان قدرتمند لیورپول دفاع کردند و تنها یک بار دیوار دفاعی آن ها در برابر این تیم شکسته شد.

حتی بازیکنان تیم لیورپول هم باید در این بازی سنگ تمام بگذارند، چرا که لیورپول اگر قهرمانی می خواهد، در هفته پایانی باید در زمین خود برابر ولورهمپتون پیروز شود.

زمان پخش زنده لیورپول – ولورهمپتون 1 خرداد 1401 چه ساعتی است؟  

ساعت بازی دو تیم لیورپول و ولورهمپتون نیز 19:30 به وقت ایران است. این بازی جذاب که از شبکه سه پخش خواهد شد را می‌توانید از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  دنبال کنید.