پخش زنده الدحیل مقابل پرسپولیس 10 مهر 1402

پخش زنده الدحیل مقابل پرسپولیس 10 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده الدحیل مقابل پرسپولیس 10 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده الدحیل مقابل پرسپولیس 10 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم الدحیل و پرسپولیس را روز دوشنبه به تاریخ 10 مهر (2 اکتبر 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار الدحیل و پرسپولیس برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته الدحیل و پرسپولیس در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

در دومین دور از مرحله گروهی پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2023، دو تیم الدحیل و پرسپولیس، در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده الدحیل مقابل پرسپولیس 10 مهر 1402
پخش زنده الدحیل مقابل پرسپولیس 10 مهر 1402

عملکرد دو تیم الدحیل و پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 

طی 5 بازی اخیر، تیم پرسپولیس، 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی کسب کرده است. آخرین دیدارش هم مقابل تیم النصر بود و سرانجام این تیم بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

طی 5 بازی اخیر، تیم الدحیل، 2 برد، 2 باخت و 2 نتیجه مساوی به دست آورده است. آخرین دیدارش هم از سری بازی‌های لیگ ستارگان قطر مقابل تیم المرخیه قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه  2 بر 1 از تیم حریف ببرد.

الدحیل در یک دهه اخیر هرگز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست نداده است، پس از تساوی 0-0خارج از خانه، به دنبال اولین پیروزی خود در این مسابقات است.

هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی الدحیل، منتظر درخشش فردای تیمش است تا بتواند سه امتیاز را از آن خود کند و جاه‌طلبی‌های قاره‌ای خود را در این تورنمنت تقویت کند، مسابقاتی که در دوره قبلی خود به نیمه‌نهایی رسیده بود. کرسپو روی عناصر زیادی در تیم الدحیل حساب باز می‌کند که اصلی‌ترین آن المعز علی مهاجم تیم ملی قطر است که در آخرین بازی مقابل پرسپولیس در سال 2021  گل پیروزی را زد.

در 5 تقابل اخیر این دو تیم، تا کنون 3 برد از آن تیم الدحیل بوده و تیم پرسپولیس هم 2 بار پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی بازی روز دوشنبه تقریبا سخت و غیر ممکن است، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال، یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم الدحیل و پرسپولیس، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال الدحیل و پرسپولیس چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم الدحیل و پرسپولیس نیز ساعت 21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV