سریال های بهاری شبکه 3

سریال های بهاری شبکه 3

در خصوص سریال های بهاری شبکه 3 باید بگوییم که شبکه 3 با پخش سریال های زیبایی نظیر پلاک 13، نجلا 2، حکم رشد، اعتراف و نامبرده رنج موفق شد تا خانواده ها را در ایام عید نوروز، ماه مبارک رمضان و دیگر روزهای بهاری سرگرم نماید و با انتخاب سریال های مفرح و بازیگران نام آشنا توانست رضایت بالایی از افراد جامعه را به خود اختصاص دهد.به همین منظور برای افزایش آگاهی افراد در ادامه به معرفی سریال های بهار 1401 شبکه سه پرداخته و اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد.

سریال پلاک 13 مجموعه طنز اجتماعی با همکاری بیمه مرکزی است که در 90 قسمت 30 دقیقه ای از شبکه 3 سیما پخش گردید. شروع پخش این مجموعه در زمستان 1400 بود و تا اول ماه رمضان 1401 هم ادامه یافت.

داستان این مجموعه درباره چندین خانواده است که به دلیل وصیت عمه خانواده باید یک سال کنار هم زندگی کنند و در طی این یک سال، اتفاقات مختلفی را پشت سر بگذارند.

کارگردانی سریال بر عهده آرش معیریان می باشد و توسط  سلیم ثنائی برای شبکه 3 تهیه گردید. این مجموعه با نقش آفرینی بازیگرانی نام آشنا چون علی صادقی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع‌کاوه، نگار عابدی، حسین رفیعی، محمود جعفری، مهران ضیغمی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، ستاره حسینی و … هر شب حوالی ساعت 20 بر روی آنتن شبکه سه تلویزیون می رفت.

سریال نجلا ( فصل دوم)

سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه کنندگی سعید سعدی یک ملودرام عاشقانه با مضمونی مذهبی است که طی دو فصل از شبکه سه سیما پخش گردید.  فصل اول آن، در تاریخ 17 مهر ماه 1399، طی یک مجوعه 17 قسمتی بر روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

سریال های بهاری شبکه 3
سریال های بهاری شبکه 3

پس از اتمام فصل اول، عوامل سریال نجلا به دلیل استقبال خوب بینندگان، تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفتند. تا این که سرانجام فصل دوم سریال نجلا طی یک مجموعه 36 قسمتی با شروع ایام نوروز  1401، هر شب، ساعت 20:45 بر روی آنتن شبکه رفت و در پایان ماه مبارک رمضان هم قسمت پایانی آن پخش گردید.

داستان فصل اول سریال به سال 1358 برمی گردد و در باره دختری به نام نجلا است که پسری به نام عبد عاشق و دلباخته او می شود و برای گرفتن جواب مثبت باید وی را در شرایط نابه سامان جامعه از مرز ایران و عراق رد کند تا در ایام اربعین، به زیارت امام حسین برسد. اما فصل دوم این مجموعه مربوط به قبل از جنگ تحمیلی است و بیشتر به وقایع زمان جنگ ایران و عراق، آزادی خرمشهر و و رویدادهایی حوالی این دوره می پردازد.

در فصل اول و دوم نجلا بازیگران مطرح سینمای ایران در لوکیشن های مختلفی از تهران، جنوب کشور و بخشی از شهرهای عراق نقش آفرینی کردند که البته در فصل اول نقش نجلا توسط سارا رسول زاده ایفا شد و  در فصل دوم شاهد بازی محیا دهقانی در این نقش بودیم. البته در فصل دوم نجلا، نقش اول و اصلی سریال به عبد با بازی حسام منظور تعلق گرفت. قابل ذکر است این سریال هر شب به صورت پخش زنده شبکه 3 قابل دریافت است.

دیگر بازیگرانی که در این مجموعه نقش آفرینی کردند، حسام منظور (عبد)، ملیکا شریفی نیا (شیرین)، مصطفی ساسانی (عطا)، سوگل طهماسبی (ثریا)، مرتضی شاه کرم (مصطفی)، بدرالسادات برنجانی (صغری)، محسن پوشایی (شعبان)، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر (امجد)، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده سروان محبی، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان ،هدایت هاشمی (عدنان)، سید مهرداد ضیایی (شیخ ابراهیم)، آزیتا حاجیان (سلیمه)، آن ماری سلامه و …می باشند.

سریال حکم رشد

مجموعه تلویزیونی حکم رشد  یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی تولید شده است. این مجموعه 30 قسمتی از تاریخ 17 اردیبهشت ( بعد از پایان سریال نجلا)، برای پخش بر روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

سریال حکم رشد
سریال حکم رشد

این سریال، سعی دارد تا خانواده ‌ها را در خصوص معضلات اجتماعی و مراقبت از کودکان و فرزندان در برابر روابط ناسالم آگاه نماید و به حفظ ارزش‌ های خانواده، شرعیات، ارزش ‌های اخلاقی و انسانی و فرهنگ ایرانی و اسلامی بپردازد.

سریال حکم رشد به تهیه کنندگی مهدی فرجی، کارگردانی حسن لفافیان و نویسندگی سعید نعمت ‌الله، هر شب حدود ساعت 20:45 از شبکه 3 پخش می شود و تکرار این سریال هم در ساعت های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر از تلویزیون پخش خواهد شد.

در این مجموعه بازیگران مطرح و نام آشنایی چون ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاح (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)،محمدرضا زاد خوشنود(نامی)، سیاوش گرجستانی، صدرالدین حجازی، حشمت آرمیده، فرج گل سفیدی و فیروز حیدر زاده نقش آفرینی می کنند.

سریال اعتراف

سریال اعتراف، محصول 2019 کشور کره جنوبی  به کارگردانی کیم چول کیو از دیگر مجموعه های تلویزیونی است که برای اولین بار، در بهار 1401 از شبکه 3 بر روی آنتن رفت. این مجموعه از 17 اردیبهشت، هر روز حوالی ساعت 18 از این شبکه تلویزیونی در حال پخش می باشد.

سریال اعتراف
سریال اعتراف

داستان سریال درباره پسری جوان با نام دو هیون است که پس از عمل موفقیت آمیز پیوند قلب، پدرش به قتل متهم شده و حکم اعدام وی داده می شود. به همین منظور وی به عنوان وکیل و برای تبرئه پدرش مشغول به کار خواهد شد.

ژانر این سریال 16 قسمتی، اکشن، پلیسی و معمایی است و بازیگران محبوب کره ای نظیر لی جون هو، شین هیون‌ بین و یو جائه میونگ در این سریال بازی می کنند.

سریال نامبرده رنج

در بهار سال 1401 بار دیگر سریال قدیمی و پرطرفدار نامبرده رنج از شبکه 3 پخش می گردد. این مجموعه 34 قسمتی به کارگردانی علیرضا بذرافشان، نویسندگی سارا خسروآبادی و علیرضا بذرافشان و تهیه‌ کنندگی محمود رضایی و مجید مولایی هر روز حوالی ساعت 11:30 بر روی آنتن شبکه صدا و سیما می رود.

نامبرده رنج
نامبرده رنج

داستان سریال به سال ‌های دهه شصت و زمان جنگ ایران و عراق بازمی ‌گردد و درباره جوانی به نام اسد است که با خواندن دفترچه خاطرات پدرش به دنبال یافتن گنج می رود و در نهایت از جبهه و میدان جنگ سر در می آورد.

سریال دارای قالبی طنز گونه و اجتماعی است که در آن بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، سام درخشانی، میلاد کی مرام، سیاوش طهمورث، ثریا قاسمی، سحر دولتشاهی، صدرالدین حجازی، علی اوس و ….  نقش آفرینی می کنند.