پخش سریال فرار از زندان در شبکه تماشا

سریال فرار از زندان در شبکه نمایش

این روزها شاهد پخش سریال فرار از زندان در شبکه تماشا هستیم و همین امر باعث شده تا افراد ساعاتی از اوقات فراغت خود را به این شبکه اختصاص دهند. البته این شبکه بارها مجموعه فرار از زندان را در جدول پخش خود قرار داده است. در همین راستا به نقد و بررسی این مجموعه تلویزیونی پرمخاطب می پردازیم.

نگاهی بر سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان در 5 فصل متوالی توسط پل شیورینگ ساخته شد.  البته چهار فصل آن در سال های 2005 تا 2009میلادی  برای پخش آماده شد. ساخت فصل پنجم آن در قالب یک مینی سریال با کمی فاصله از سال 2015 میلادی کلید خورد. البته در سال 2018 خبرهای ضد و نقیضی در خصوص ساخت فصل ششم سریال به گوش خورد، اما در حال حاضر اطلاعاتی از پخش فصل ششم سریال وجود ندارد.

این سریال آمریکایی در ژانر اکشن و جنایی قرار گرفته است و به دلیل موسیقی متن زیبا، داستانی جذاب و صحنه هایی اکشن و مهیج، توانست بینندگان زیادی را به خود اختصاص دهد و در میان عموم مردم در سرتاسر جهان، جایگاه ویژه ای را به دست آورد. در این مجموعه تلویزیونی تعداد زیادی بازیگر نقش آفرینی کردند اما در تمام فصل ها شاهد بازی مایکل اسکافیلد و لینکلن باروز بودیم. نکته جالب این است که فیلمنامه سریال توسط ۱۱ نویسنده نگاشته شده و ۱۶ کارگردان آن را تولید کردند. هم چنین بیش از ۲۷۰ نفر به عنوان بازیگر در این سریال ایفای نقش نموده اند.

سریال فرار از زندان در شبکه نمایش
پخش سریال فرار از زندان در شبکه تماشا

داستان سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان در 5 فصل مجزا ساخته شد و در هر فصل وقایعی زیبا و هیجان انگیز اتفاق می افتد که مخاطب را برای دیدن ادامه سریال در قسمت بعد مشتاق خواهد کرد. در مجموع قالب داستان مربوط به زندگی دو برادر است که یکی از آن ها به جرم قتلی محکوم به اعدام می شود، در حالی که کاملا بی گناه است. در همین راستا برادرش برای نجات وی خود را به زندان می اندازد و با استفاده از حیله های مختلف، سعی بر نجات برادرش از زندان خواهد داشت. تمامی داستان اصلی سریال هم به فرار این دو برادر مربوط می شود که با اتفاقاتی جذاب رخ می دهد. در این مجموعه مایکل اسکافیلد، نقش برادر قاتل را ایفا کرده که در کالج مدرک مهندسی سازه گرفته و دارای هوش فوق العاده ‌ای است. به گونه ا ی که در سریال با ایده های جالبی از سوی مایکل اسکافیلد مواجه می شوید که حتی به ذهن مخاطب هم نمی رسد و وی را شگفت زده خواهد کرد.

قابل ذکر است این سریال هرشب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و تکرارهای آن ساعت های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ از شبکه تماشا می باشد.