پخش سریال بی نشان از شبکه سوم سیما

پخش سریال بی نشان

پخش سریال بی نشان از شبکه سوم سیما : بعد از اتمام پخش سریال تازه وارد از شبکه سوم سیما نوبت به پخش یک مجموعه تلویزیونی زیبا و جذاب از همین شبکه با عنوان بی نشان می رسد.

به نظر می رسد که این سریال، به دلیل برخورداری از فیلم نامه خوب و نقش آفرینی بازیگران جذاب و دوست داشتنی سینما و  تلویزیون ، در دسته سریال های پرطرفدار شبکه سه سیما قرار بگیرد و بتواند هر شب ساعت 21 مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید و افراد بتوانند بعد از یک روز کاری، در کنار خانواده و دوستان خود از تماشای این سریال نهایت لذت را ببرند.

در ادامه با داستان و عوامل سریال بی نشان بیشتر آشنا خواهیم شد.

درباره سریال بی نشان بیشتر بدانیم

سریال تلویزیونی بی‌ نشان به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه ‌کنندگی مرتضی رزاق‌ کریمی تهیه و تولید شده است و قرار است در آینده ای نزدیک از طریق آنتن شبکه سه سیما پخش گردد.

این سریال یک مجموعه ۳۰ قسمتی است  که در ژانر خانوادگی، اجتماعی ساخته شده و حدود 78 لوکیشن دارد. لازم به ذکر است فیلمبرداری آن در منطقه غرب تهران شروع  شد و هم زمان با نیمه شعبان در شهر کربلا تمام گردید.

تحقیق و نگارش فیلمنامه سریال  بی ‌نشان حدود دو سال و نیم طول کشید و سرانجام به واسطه داشتن یک گروه خوب نویسندگی، فیلمنامه قوی و قصه پرکشش می ‌تواند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند. داستان آن هم درباره خبرنگاری حق ‌طلب و عدالت‌ محور است که با توجه به حرفه خود، به دنبال روشنگری و اطلاع ‌رسانی است و در حوزه مبارزه با فساد به دنبال کشف حقیقت است.

این خبرنگار پیشکسوت را پرویز فلاحی ‌پور با نام  شهاب  نقش آفرینی می‌ کند و در این سریال همواره در تلاش است تا در نقش یک فعال رسانه وفادار، حرفه خبرنگاری را به صورت متعهدانه انجام دهد.و اما داستان سریال هم با حضور مجید واشقانی شروع می شود. این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در این مجموعه نقش مسعود را برعهده دارد و جالب است بدانید که این دومین تجربه وی با راما قویدل، کارگردان این مجموعه می باشد.

پخش سریال بی نشان
پخش سریال بی نشان

مسعود که از خانواده ‌ای نسبتا مرفه است قصد ازدواج با ریحانه  با بازی نیلوفر پارسا را که از خانواده ‌ای فرهنگی و خواهر دوست و هم‌ کلاسی مسعود در دانشگاه است، دارد و درام عاشقانه‌ ای بین این ۲ نفر در  بی ‌نشان شکل خواهد گرفت. مریم کاویانی از دیگر بازیگران این مجموعه است که بالاخره پس از چند سال دوری از حرفه بازیگری بار دیگر در سریال تلویزیونی بی نشان در کاراکتر مینو، همسر شهاب خبرنگار به ایفای نقش می پردازد.

نیوشا ضیغمی هم از دیگر بازیگرانی است که  بعد از سال‌ ها دوباره به تلویزیون بازگشت و علت حضور دوباره اش را فیلمنامه خوب سریال بی نشان بیان کرد. در این سریال نیوشا ضیغمی نقش زنی متفاوت را برعهده دارد که در زندگی شخصی با چالش ‌های زیادی رو به رو بوده و در جریان داستان به شخصیت شهاب برخورد می نماید. یکی از علت جذابیت های این سریال در کنار داشتن فیلنامه خوب، حضور بازیگران مطرح و نام آشنای سینما و تلویزیون ایران می باشد و طبق گفته سعید وزیری مجری طرح این مجموعه تلویزیونی، 52 بازیگر در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

بازیگران و عوامل سریال بی نشان

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی ‌پور، سعید زارعی، هلن نقی ‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش‌ بهزادی، قاسم زارع، احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک از جمله بازیگران سریال بی ‌نشان می باشند.

دیگر عوامل سریال عبارتند از:

راما قویدل (کارگردان)، امیر جاویدنیک(مدیر برنامه ‌ریزی و دستیار یک کارگردان)، توماج دانش بهزادی (بازیگردان)، محبوبه خوش روش (منشی صحنه)، آزاده ملایری (دستیار برنامه‌ ریز)، رضا نادری (دستیار دوم کارگردان)، علی رزاق ‌کریمی (عکاس)، کیوان کشاگر (فیلمبردار پشت صحنه)، فرامرز بادرام‌ پور (طراح صحنه و لباس)، مهدی عظیمی (دستیار یک صحنه)، مهدی ملا اسماعیلی (مدیر صحنه)، میثم طلایی کلهر (دستیار ۲ صحنه)، ساناز یونسی (دستیار یک لباس)، محیا حق طلب کماچالی (دستیار دوم لباس)، فرشاد گل ‌سفیدی (مدیر فیلمبرداری)، کیوان محمد نژاد (دستیار یک فیلمبرداری)، مهدی منادی، ایمان سرلک و مهیار افضلی (دستیار فیلمبردار)،  امید قربانی (صدابردار)، اشکان مزین‌فر (دستیار صدابردار)، محمدرضا قومی (طراح گریم)، حسین استیری (مجری آقا)، مرسده افشاری ‌پور (مجری خانم)، مرتضی رزاق‌ کریمی (تهیه‌ کننده)، سعید وزیری (مجری طرح)، سیدامیر ابراهیمی (مدیر تولید)، علی‌ اصغر باز گشا (مدیر تدارکات)، مهدی طبیعت‌ نژاد و رضا فولادی (دستیار تدارکات)، رضا جاهد و رحمان سرآوانی (همیار تدارکات)، احمد فرهنگ و علی قاسمی (سینه موبیل) و نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت رضوی (مشاور رسانه‌ ای)

پخش سریال بی نشان
پخش سریال بی نشان

بیوگرافی راما قویدل کارگردان بی نشان

راما قویدل فرزند زنده یاد امیر قویدل از کارگردان های خوشنام کشورمان است که در سال 1355 متولد شد. وی اولین فعالیت سینمایی خود را با کار دوبله در سال 1367 آغاز کرد و پس از آن در حرفه های مختلفی نظیر دستیاری کارگردان، دستیار تدوین و تدوین مشغول به کار شد.

هم چنین در عرصه سینما برای تولید فیلم هایی چون شب های روشن (۱۳۸۱)، پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) (۱۳۸۱)، من ترانه پانزده سال دارم (۱۳۸۰)، مونس (۱۳۷۹)، سربلند، تنگنا، قانون (۱۳۷۴)، بی قرار (۱۳۷۳)، همکاری داشته است. سرانجام پس از چندین سال تلاش موفق شد که در سال 1386 و در سن 31 سالگی اولین فیلم سینمایی خود با عنوان چاقی را بسازد.

از آن سال به بعد راما قویدل اقدام به ساخت سریال های مختلفی نظیر  عملیات ۱۲۵ با همکاری با بهروز افخمی، شب می گذرد، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، یک لحظه دیرتر، فصل دوم دولت مخفی، روح الله، دیوار شیشه ای، خانواده دکتر ماهان با همکاری علی ‌محمد قاسمی و ایلدا به عنوان آخرین سریال تلویزیونی وی در سال ۱۳۹۹، نموده است.

زمان پخش سریال بی نشان

با توجه به آخرین اطلاعات به دست آمده قرار است، این مجموعه تلویزیونی بعد از سریال تازه وارد از طریق آنتن شبکه سه پخش گردد و طبق روال کنداکتور این شبکه، ساعت پخش سریال 20:45 هر شب می باشد که البته در پنج شنبه شب ها شاهد پخش خلاصه قسمت های پخش شده در هفته گذشته خواهیم بود.