پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان  را روز دو‌شنبه به تاریخ 8 اسفند (27 فوریه 2023) در ساعت 17 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر ایران

در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم پرسپولیس در 20 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 11 برد، 6 مساوی و 3 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 14 گل، 39 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه دوم جدول لیگ قرار بگیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم نفت مسجد سلیمان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 20 بازی خود، تا کنون 2 برد، 6 مساوی و 12 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  27-  گل و کسب 12 امتیاز، در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفته است. 

تیم پرسپولیس در 5 بازی آخر خود، تا کنون 2 برد، 2 باخت و 1 مساوی به دست آورده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم سپاهان قرار گرفت و موفق شد بازی را با نتیجه 2 بر 4 از تیم حریف ببرد. تیم نفت مسجد سلیمان هم در 5 بازی آخر خود، 2 باخت و 3 مساوی کسب کرده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت و موفق شد بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دهد.

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401
پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از تیم نفت مسجد سلیمان ببرد . البته در 5 دیدار گذشته هم 4 برد برای تیم پرسپولیس  ثبت شده و یک دیدار هم با نتیجه مساوی تمام شده بود. بنابراین با توجه به  دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش بینی می‌شود که برد از آن تیم پرسپولیس باشد. به جرات می‌توان گفت، بازی روز دوشنبه، برای هر دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ حفظ کنند و در صورت لزوم ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان نیز ساعت 17 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز دو‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV