پخش زنده ولز و آمریکا جام جهانی 2022

پخش زنده ولز و آمریکا جام جهانی 2022

پخش زنده ولز و آمریکا جام جهانی 2022 : این روزها بحث داغ بازی های جام جهانی در همه جا شنیده می شود و یکی از اتفاقات جالبی که این دوره از جام جهانی را برای علاقه مندان به فوتبال در سرتاسر دنیا و به ویژه ایرانیان جذاب تر کرده است، هم گروهی ایران و آمریکا در گروه B هست. البته در این گروه کشورهای دیگری چون انگلیس و ولز هم حضور دارند و قرار است تیم ها با یکدیگر و به صورت دو به دو بازی  داشته باشند و طی رقابت های انجام شده، فقط دو تیم از این گروه می توانند به دور حذفی جام جهانی 2022 راه یابند.

برای تماشای پخش زنده ولز و آمریکا جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک تماشای پخش زنده ولز و آمریکا جام جهانی 2022 :

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

بنابراین تمام بازی های گروه B  با صعود تیم ایران به دور بعد، رابطه ای مستقیم خواهد داشت. یکی از این دیدارهای مهم و هیجان انگیز که در همان هفته اول شروع مسابقات برگزار می شود، دیدار دو تیم آمریکا و ولز است. دو تیم ملی آمریکا و ولز قرار است، در روز دوشنبه، ساعت 22:30 به تاریخ 30 آبان 1401 (21 نوامبر 2022) به مصاف یکدیگر بروند. بازی آمریکا و ولز در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می شود. این ورزشگاه 40000 نفره در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ با دیدار فینال امیر کاپ بین السد و العربی به صورت رسمی افتتاح شد.

بازی آمریکا و ولز از سری رقابت های مهم و اساسی جام جهانی 2022، به ویژه برای تیم ایران می باشد و نتیجه آن بر عملکرد تیم و راه یابی آن به دور حذفی مسابقات تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین افراد زیادی تمایل به مشاهده پخش زنده این بازی حساس را دارند. در همین راستا سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم ولز و آمریکا که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی این دو تیم از گروه B را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق افراد تحت هر شرایطی آن را  مشاهده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره دو تیم ملی ولز و آمریکا نکاتی جالب را بیان کنیم.

نگاهی بر گروه B در جام جهانی 2022

تیم‌ های ملی آمریکا، ولز، انگلیس و ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته اند. مسابقات بین گروهی جام جهانی 2022 برای گروه B  از 30 آبان شروع شده و تا 8 آذر خاتمه می یابد. همان طور که می دانیم تیم ها دو به دو به مصاف یکدیگر می روند و سرانجام در 8 آذر دو گروه برتر برای صعود به مرحله جام حذفی مشخص می شود. اگر بخواهیم بر روی کاغذ شانس تیم ملی ایران را برای ورود به دور حذفی  مسابقات جام جهانی بررسی کنیم، باید گفت که تنها تیم قدرتمند گروه B در مقابل ایران، سه شیرها ( تیم ملی انگلیس) می باشد. چرا که تا کنون تیم ایران در چارچوب مسابقات جام جهانی موفق به برد آمریکا شده است  و تیم ولز هم در مسابقات قبل از جام جهانی عملکرد قابل قبولی از خود نشان نداده است. البته تیم ایران باید به این نکته توجه داشته باشد که این دو تیم نسبت به قبل، از کیفیت و قدرت بیشتری برخوردارند و تمام تلاش خود را می کنند تا امتیاز بازی ها را از آن خود کنند. از این رو تیم ایران برای موفقیت در جام جهانی قطر، باید تمام گزینه های پیش رو را در نظر بگیرد و از تمام موقعیت های به وجود آمده در زمین بازی استفاده کند.

پخش زنده ولز و آمریکا جام جهانی 2022
پخش زنده ولز و آمریکا جام جهانی 2022

آشنایی با تیم های گروه B

در ادامه برای آشنایی بیشتر با گروه B بهتر است با تیم های این گروه آشنا شویم.

  • تیم ملی ولز با پیروزی مقابل اوکراین برای ورود به به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، صعودی غیر قابل پیش‌ بینی داشته است و  در یک گروه سخت با تیم های ایران، آمریکا و انگلیس هم‌ گروه شد. طبق اطلاعات به دست آمده و پیش بینی های انجام شده،  ولزی‌ ها شانس زیادی برای صعود ندارند. مربیگری تیم ولز برعهده گرت بیل است که تا کنون موفق شده تا تیم  را به خوبی هدایت کند و به راه یابی آن  به جام جهانی کمک نماید.
  • تیم ملی فوتبال ایران هم با داشتن ستارگانی چون مهدی طارمی، سردار آزمون، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و… یکی از قوی ترین تیم های آسیایی به شمار می آید. این تیم به عنوان دومین تیم صعود کننده از این گروه شانس زیادی دارد و رقیبی سخت برای دیگر تیم‌ ها شناخته شده است.
  • تیم انگلیس در جام جهانی 2022 قطر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. گرچه این تیم قدرتمند، در جام گذشته به نیمه‌نهایی و در یورو ۲۰۲۰ نیز به فینال رسید، اما در ادوار گذشته در برابر تیم های آسیایی و آفریقایی عملکردی غیر منتظره داشته است. به عنوان مثال در جام جهانی 1986 تیم قدرتمند انگلیس در برابر تیم ملی مراکش قرار گرفت و بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کرد.
  • تیم ملی آمریکا هم، اگر چه در سال های اخیر بر روی قدرت تیم خود، سرمایه گذاری های مهمی کرده است و  در این راستا به موفقیت های مهمی دست پیدا کرده است،  اما شکست آن دور از تصور نیست. اما باید به این نکته توجه داشت که تیم ایران آمریکا را یک بار در جام جهانی 1998 برده است و این بار هم برد این تیم،  دور از تصور نیست.

نکاتی در خصوص بازی آمریکا و ولز

تیم های ملی آمریکا و ولز در همان روزی که تیم ایران در مقابل انگلیس بازی دارد، به مصاف هم خواهند رفت و به قطع نتیجه بازی اول می تواند بر روحیه و عملکرد این  دو تیم تاثیر گذار باشد. گر چه بازیکنان تیم آمریکا، از آمادگی جسمانی کاملی برخوردارند، اما با این حال تیم ملی ولز را تیمی قدرتمند و حرفه ای در مقابل خود می شناسند و با تمام قوا در زمین حاضر خواهند شد. البته پیش از این هم دو تیم ملی آمریکا و ولز یک بار در چارچوب یک بازی ملی دوستانه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه مساوی و بدون گل خاتمه یافت.  

زمان پخش بازی ولز و آمریکا چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم ولز و آمریکا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

IPTV