پخش زنده هوادار و مس کرمان 21 اسفند 1401

پخش زنده هوادار و مس کرمان 21 اسفند 1401

علاقه مندان به فوتبال در این صفحه به پخش زنده هوادار و مس کرمان 21 اسفند 1401 با کیفیت بالا دسترسی خواهند داشت.

لینک پخش زنده هوادار و مس کرمان 21 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و مس کرمان را روز یک‌شنبه به تاریخ 21 اسفند (12 مارس 2023) در ساعت 15 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم هوادار و مس کرمان برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته هوادار و مس کرمان در سری دیدارهای لیگ برتر ایران

در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم هوادار و مس کرمان در استادیوم پاس قوامین به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد هوادار و مس کرمان در گذشته

تیم هوادار در 22 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 6 برد، 7 مساوی و 9 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 5- ، 25 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه نهم جدول لیگ قرار بگیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم مس کرمان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 22 بازی خود، تا کنون 4 برد، 7 مساوی و 11 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  7- گل و کسب 19 امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته است. تیم هوادار در 5 بازی آخر خود، تا کنون، 1 برد، 3 باخت و 1 مساوی به دست آورده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم سپاهان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد. تیم مس کرمان هم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 1 مساوی و 2 باخت داشته است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم فولاد خوزستان قرار گرفت و موفق شد بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه داد.

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که بازی با نتیجه 1 بر 0 به نفع تیم هوادار خاتمه یافت. البته در 5 دیدار گذشته هم 3 برد برای تیم هوادار ثبت شده  و 2 دیدار هم با نتیجه مساوی تمام شده بود. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود که برد از آن تیم هوادار است. به جرات می‌توان گفت، بازی روز یک‌شنبه، برای هر دو تیم هوادار و مس کرمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ حفظ کنند و در صورت لزوم ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده هوادار و مس کرمان 21 اسفند 1401 ؟

ساعت بازی دو تیم هوادار و مس کرمان نیز ساعت 15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز یک‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.