پخش زنده منچستر سیتی و اورتون 10 دی 1401

پخش زنده منچستر سیتی و اورتون 10 دی 1401

در این صفحه پخش زنده منچستر سیتی و اورتون 10 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچستر سیتی و اورتون 10 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچستر سیتی و اورتون را روز شنبه به تاریخ 10 دی (31 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستر سیتی و اورتون برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته منچستر سیتی و اورتون در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته هجدهم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم منچستر سیتی و اورتون در ورزشگاه اتحاد، به مصاف یکدیگر می روند. در این بازی تیم منچستر سیتی میزبان تیم اورتون است. تیم منچستر سیتی طی 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 11 برد، 2 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  گل 28 و کسب 35 امتیاز، توانسته تا جایگاه  دوم جدول را از آن خود کند. منچسترسیتی در ۵ بازی اخر خود ۴ برد برابر لیدز، لیورپول، خیرونا و چلسی و ۱ شکست برابر برنتفورد ثبت کرده است. اورتون اما سه شکست برابر بورنموث (۲ بار) و ولورهمپتون و ۲ برد برابر وسترن سیدنی واندرز و سلتیک در بازی‌ های دوستانه اخیر ثبت کرده است.

پخش زنده منچستر سیتی و اورتون 10 دی 1401
پخش زنده منچستر سیتی و اورتون 10 دی 1401

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم اورتون نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 16 بازی، تا کنون 3 برد، 5 مساوی و 8 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 7-  گل و کسب 14 امتیاز، مقام شانزدهم جدول را به دست آورده است. گفتنی است این دو تیم در ۲۷ تقابل پیشین خود، ۱۶ بار سیتی و ۶ بار اورتون پیروز میدان بوده است. اما هر ۱۰ بازی آخر تیم قدرتمند و پرستاره سیتی بر تیم حریف پیروز شده است و آخرین شکست که البته شکست سنگین ۴ بر ۰ سیتی است مربوط به سال ۲۰۱۷ است که اورتون رونالدو کومان سیتی پپ را در گودیسون پارک درهم کوبید.

گرچه در لیگ امسال هم تیم اورتون تاکنون عملکرد قابل قبولی نداشته است، اما پیش بینی بازی فوتبال سخت و گاهی اوقات غیر ممکن است، بنابراین بازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا آن ها در تلاش هستند تا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده منچستر سیتی و اورتون 10 دی 1401    

ساعت بازی دو تیم منچستر سیتی و اورتون نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV