پخش زنده منچسترسیتی و استون ویلا 23 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و استون ویلا 23 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده منچسترسیتی و استون ویلا 23 بهمن 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی و استون ویلا 23 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچسترسیتی و استون ویلا را روز یک‌شنبه به تاریخ 23 بهمن (12 فوریه 2023) در ساعت 20، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچسترسیتی و استون ویلا  برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچسترسیتی و استون ویلا در لیگ برتر انگلیس

در هفته بیستم و سوم  لیگ برتر 2023-2022، دو تیم منچسترسیتی و استون ویلا در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم منچسترسیتی طی 21 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 14 برد، 3 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و با تفاضل 32 گل و کسب 45 امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. تیم منچسترسیتی در بازی گذشته خود، باز هم مقابل تیم تاتنهام قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3  برد و 2 باخت را به ‌‌دست آورده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استون ویلا نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 21 بازی خود، تاکنون 8 برد، 4 مساوی و 9 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 6-  گل و کسب 28 امتیاز، در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته است. تیم استون ویلا در بازی گذشته خود، مقابل تیم لسترسیتی قرار گرفت و بازی را با نتیجه پرگل 4 بر 2 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت، به ‌‌دست آورده است.

پخش زنده منچسترسیتی و استون ویلا 23 بهمن 1401
پخش زنده منچسترسیتی و استون ویلا 23 بهمن 1401

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 4 برد برای تیم منچسترسیتی و یک نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود که بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم منچسترسیتی تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. البته این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به‌دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده منچسترسیتی و استون ویلا 23 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی و استون ویلا  نیز ساعت 20 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV