پخش زنده لهستان و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده لهستان و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده لهستان و آرژانتین جام جهانی 2022 : هفته سوم از مسابقات گروهی جام جهانی 2022، هفته سرنوشت سازی برای این دور از مسابقات به شمار می آید. چرا که تکلیف بسیاری از تیم ها برای ورود به دور حذفی، در بازی آخرشان مشخص می شود.  از این رو این هفته برای فوتبال دوستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و تمایل دارند تا این رقابت ها را دنبال کنند. یکی از این رقابت های حساس، دیدار دو تیم ملی فوتبال لهستان و آرژانتین می باشد. این دیدار هیجان انگیز، قرار است، در روز چهارشنبه، ساعت 22:30 به تاریخ 9  آذر 1401 (30 نوامبر 2022) در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه برگزار شود. این دو تیم از گروه C، به مصاف یکدیگر می روند و در واقع این بازی سومین بازی این دو تیم است و قبل از آن هم با تیم های دیگری چون مکزیک و عربستان بازی داشته اند.

برای تماشای پخش زنده لهستان و آرژانتین جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده لهستان و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

از این رو افراد زیادی تمایل به مشاهده این بازی حساس و دیدنی از گروه C را خواهند داشت تا طبق نتیجه به دست آمده از این بازی، مشخص شود که کدام یک از تیم های عربستان، لهستان، آرژانتین و مکزیک به دور حذفی مسابقات راه می یابند. در همین راستا سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش آن به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی لهستان و آرژانتین، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر مکانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در این مقاله تصمیم داریم تا شما عزیزان را با تیم ملی لهستان آشنا کرده و درباره برنامه زمان بندی شده این تیم در جام جهانی قطر صحبت کنیم.

همه چیز درباره وضعیت تیم ملی لهستان در جام جهانی 2022

تیم ملی لهستان برای مسابقات مقدماتی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، در منطقه اروپا در گروه نهم (گروه I ) قرار گرفته بود و  با تیم‌ های انگلستان، آلبانی، مجارستان، آندورا و سن مارینو هم‌ گروه بود. در ابتدا لهستانی ‌ها در مرحله مقدماتی با مربیگری پائولو سوسا سرمربی اهل پرتغال کار خود را آغاز کردند و موفق شدند تا با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۰ بازی،‌ در رده دوم و پاییین‌ تر از انگلیس ۲۶ امتیازی، راهی مرحله پلی ‌آف شوند.

در دور اول مرحله پلی ‌آف از مسابقات جام جهانی، تیم ملی لهستان به مصاف روسیه باید می رفت که این تیم در نهایت به دلیل تنبیه انضباطی فیفا و اخراج روسیه از مسابقات مقدماتی، بدون انجام بازی راهی مرحله نهایی پلی ‌آف شد. در مرحله پایانی، تیم ملی فوتبال لهستان به مصاف سوئد رفت. جالب است بدانید، سوئد در دیدار ابتدایی خود در این مرحله، جمهوری چک را شکست داده بود. برای دور دوم مسابقات، لهستانی ها با هدایت چسلاو میخنیویچ مشغول بازی شدند. در دیدار برابر سوئد با ارائه یک بازی حساب شده، درخشش وویچک شزنی و گلزنی روبرت لواندوفسکی و پیوتر زیلنسکی، با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و راهی جام جهانی قطر شد. روبرت لواندوفسکی با ۹ گل زده، به عنوان بهترین گلزن تیم ملی لهستان در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ شناخته شده است.

تیم ملی فوتبال لهستان تا کنون در ۸ دوره از مسابقات جام جهانی حضور داشته است و بهترین عملکرد آن ها در دوره های گذشته جام‌ های جهانی، به دو سال ۱۹۷۴ به میزبانی کشور آلمان و ۱۹۸۲ به میزبانی کشور اسپانیا باز می‌ گردد. در این دو مسابقه تیم ملی لهستان موفق شد تا به ترتیب با پیروزی برابر تیم ‌های ملی برزیل و فرانسه، در رده سوم این مسابقات قرار گرفته و مدال برنز آن سال را به دست آورد. تیم ملی فوتبال لهستان تا کنون ۳۴ مسابقه در جام‌ های جهانی برگزار کرده که حاصل آن ۱۶ برد، ۵ مساوی و ۱۳ شکست بوده است. در این ۳۴ دیدار، لهستانی ‌ها آمار ۴۶ گل زده و ۴۵ گل خورده را نیز به ثبت رسانده ‌اند.

تیم ملی لهستان با داشتن ستاره هایی چون، روبرت لواندوفسکی (بارسلونا)، وویچک شزنی و آرکادیوژ میلیک (یوونتوس)، پیوتر زیلنسکی (ناپولی)، یان بدنارک و متی کش (استون ویلا)، کمیل گلیک (بنونتو) از قدرت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و پیش بینی شده که این تیم  توانایی عبور از دور گروهی و رسیدن به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی 2022 را دارد. لازم به ذکر است، در مرحله مقدماتی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی لهستان کار خود را با هدایت پائولو سوسای پرتغالی آغاز کرد، اما این مربی در میانه راه و پس از دریافت پیشنهاد هدایت تیم فوتبال فلامینگوی برزیل، از سمت خود استعفا داد و چسلاو میخنیویچ سرمربی مطرح لهستانی، جانشین او شد.

محل اقامت تیم ملی فوتبال لهستان برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هتل مجلل و پنج ستاره «ازدان» در شهر دوحه خواهد بود. این هتل تا ورزشگاه ۹۷۴ دوحه کمتر از ۱۸ کیلومتر فاصله داشته و فاصله آن تا ورزشگاه شهر آموزش کمتر از ۱۰ کیلومتر است. شهرت تماشاگران لهستانی به جنب و جوش فراوان و آتش ‌بازی ‌های گسترده و تماشای آن‌ ها در طول برگزاری مسابقات فوتبال است.

بازی های تیم ملی فوتبال لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تیم های ملی آرژانتین، عربستان و مکزیک، رقبای تیم ملی لهستان در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند. برنامه دیدارها به شرح زیر می باشد.

  • تیم ملی لهستان در نخستین مسابقه خود در جام جهانی قطر در تاریخ ۲۲ نوامبر (روز سه‌ شنبه ۱ آذر از ساعت ۱۹:3۰) به مصاف مکزیک خواهد رفت. جدال لهستان و مکزیک در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه برگزار می‌ شود.
  • دومین دیدار لهستانی ها در چارچوب مسابقات گروه C بازی ‌های جام جهانی 2022، در تاریخ ۲۶ نوامبر (روز شنبه 5 آذر و از ساعت ۱۶:3۰) برابر عربستان می باشد. مصاف تیم ملی لهستان و عربستان در ورزشگاه شهر آموزش شهر الریان انجام می ‌شود.
  • آخرین مسابقه تیم ملی لهستان هم، برابر آرژانتین خواهد بود. یاران روبرت لواندوفسکی روز ۳۰ نوامبر (روز چهارشنبه 9 آذر از ساعت ۲۲:3۰) به تقابل با یاران لیونل مسی در آرژانتین خواهند پرداخت. بازی لهستان و آرژانتین نیز در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه برگزار خواهد شد.

زمان پخش بازی لهستان و آرژانتین چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم لهستان و آرژانتین نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.