پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  سپاهان و پرسپولیس را روز چهارشنبه به تاریخ 3 اسفند (22 فوریه 2023) در ساعت 17 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی

در مرحله دوم مسابقات یا دور یک هشتم نهایی جام حذفی 02-1401، دو تیم سپاهان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مرحله اول، تیم پرسپولیس در مصاف با تیم ون پارس اصفهان موفق به پیروزی شد. تیم سپاهان هم با سایپا بازی داشت و در نهایت به پیروزی رسید. نتیجه این دو بازی باعث شد تا در روز چهارشنبه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. تیم سپاهان در 5 بازی اخیر خود، همواره پیروز میدان بوده است. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم زنیت روسیه قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم مقابل برد. تیم سپاهان در حال حاضر با 42 امتیاز در جایگاه اول جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. تیم پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 2 پیروزی، 1 مساوی و 2 باخت به دست آورد. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم هوادار قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد. تیم پرسپولیس، در حال حاضر با 39 امتیاز در جایگاه دوم جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است.

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401
پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 3 اسفند 1401

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم که 1 برد برای تیم پرسپولیس، 1 برد برای تیم سپاهان و 3 نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج به دست آمده، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز چهارشنبه به نفع تیم سپاهان تمام شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و در نتیجه احتمال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در دومین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده سپاهان و پرسپولیس  3 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس نیز ساعت 17 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV