پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

در این صفحه لینک پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

پخش بازی سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم سپاهان و ملوان را روز دو‌شنبه به تاریخ 4 اردیبهشت (24 آپریل 2023) در ساعت 18:30 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم سپاهان و ملوان برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته سپاهان و ملوان در سری دیدارهای لیگ برتر ایران

در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

تیم سپاهان در 26 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 16 برد، 7 مساوی و 3 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 24 گل، 55 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه دوم جدول لیگ قرار بگیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ملوان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 26 بازی خود، تا کنون 5 برد، 10 مساوی و 11 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  11-  گل و کسب 25 امتیاز، در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است.تیم سپاهان در 5 بازی آخر خود،  4 برد و 1 باخت به دست آورده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف برد.

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402
پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

جایگاه تیم ملوان در جدول

تیم ملوان هم در 5 بازی آخر خود 3 مساوی و 2 باخت به دست آورده است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم تراکتور قرار گرفت و بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه داد.دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافت. البته در 5 دیدار گذشته هم 1 برد برای تیم ملوان و 4 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر، پیش‌بینی می‌شود این بازی به نفع تیم سپاهان تمام شود، اما فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و  احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد. داوری این بازی را سیدمهدی سیدعلی  برعهده دارد. به جرات می‌توان گفت، بازی روز دو‌شنبه، برای هر دو تیم سپاهان و ملوان از اهمیت زیادی برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ حفظ کنند و در صورت لزوم ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان 1402

ساعت بازی دو تیم سپاهان و ملوان نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز دو‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV