پخش زنده ذوب آهن و تراکتور 7 بهمن 1401

پخش زنده ذوب آهن و تراکتور 7 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده ذوب آهن و تراکتور 7 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده ذوب آهن و تراکتور 7 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ذوب آهن و تراکتور را روز جمعه به تاریخ 7 بهمن (27 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار ذوب آهن و تراکتور برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته ذوب آهن و تراکتور در لیگ برتر

در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم ذوب آهن و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی، تیم ذوب آهن میزبان تراکتور است. تیم ذوب آهن در 16 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 3 برد، 9 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 2 گل، 18 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه دهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم تراکتور نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 16 بازی خود، تا کنون 6 برد، 5 مساوی و 5 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  1 گل و کسب 23 امتیاز، در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است. تیم ذوب آهن در 5 بازی آخر خود، تا کنون 2 مساوی و 3 باخت داشته است. تیم تراکتور هم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت را کسب کرده است.

پخش زنده ذوب آهن و تراکتور 7 بهمن 1401
پخش زنده ذوب آهن و تراکتور 7 بهمن 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که بازی با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافت. البته در 5 دیدار گذشته هم تیم تراکتور، دو بار پیروز میدان بوده است، 2 بار هم ذوب آهن پیروز شده و یک بار هم دیدار بین دو تیم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده از جدول لیگ برتر و دیدارهای اخیر این دو تیم، نشان می‌دهد که هر دو از شرایط کاملا یکسانی برخوردارند. از این‌رو نتیجه بازی روز جمعه بین دو تیم را نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد و احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد. به جرات می‌توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم ذوب آهن و تراکتور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده ذوب آهن و تراکتور 7 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم ذوب آهن و تراکتور نیز ساعت 14:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV