پخش زنده تونس فرانسه جام جهانی 2022

پخش زنده تونس و فرانسه در جام جهانی 2022

پخش زنده تونس و فرانسه در جام جهانی 2022 : رقابت های جام جهانی به این گونه است که از بازی های گروهی در بین 32 کشور برگزیده در سرتاسر جهان شروع می شود و سرانجام طی مراحل مختلف به فینال این مسابقات خواهیم رسید تا قهرمان مسابقات جام جهانی مشخص شود. در حال حاضر وضعیت تیم ها در مرحله گروهی مشخص شده است. در این مرحله 32 تیم برگزیده در 8 دسته تقسیم بندی می شوند و تیم های هر گروه، طی سه بازی و در سه هفته متوالی به مصاف هم خواهند رفت تا بدین طریق بتوان دو تیم از هر گروه را برای ورود به مرحله بعد یا مرحله حذفی انتخاب کرد. دیدار دو تیم ملی تونس و فرانسه از گروه D  هم از دسته دیدارهای گروهی در سومین هفته جام جهانی می باشد. به طوری که با این بازی تکلیف تیم های تونس، دانمارک، فرانسه و استرالیا هم مشخص خواهد شد.

لینک پخش زنده تونس فرانسه جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

قرار است دو تیم ملی تونس و فرانسه در ساعت 16:30 روز چهارشنبه به تاریخ 9 آذر 1401 (29 نوامبر 2022 ) در ورزشگاه شهر آموزش به مصاف یکدیگر بروند و از آن جایی که این دیدار یکی از رقابت های مهم گروهی در جام جهانی 2022 است، دوستداران فوتبال، علاقه زیادی به تماشای پخش زنده آن خواهند داشت تا از لحظات حساس و موقعیت های ناب بازی نهایت لذت را ببرند. در همین راستا سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش آن به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی تونس و فرانسه، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق، بتوانید در هر مکانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در این مقاله تصمیم داریم تا شما عزیزان را با تیم ملی تونس آشنا کرده و درباره برنامه زمان بندی شده این تیم در جام جهانی قطر صحبت کنیم.

بررسی وضعیت تیم ملی تونس در جام جهانی 2022

تیم ملی تونس به مربیگری جلال القادری در در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا، با تیم هایی چون گینه استوایی، زامبیا و موریتانی هم گروه بود و طی رقابت هایی که با این تیم ها داشت، موفق شد تا با ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب ۱۳ امتیاز، مقام اول از بازی های گروهی را به دست آورد و پس از آن وارد مرحله نیمه نهایی شود.در مرحله نیمه نهایی تیم ملی تونس با مالی بازی کرد که البته در بازی رفت خود، توانست با نتیجه یک بر صفر، تیم مالی را  شکست دهد. بازی برگشت بین این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت تونس در مجموع این دو بازی پیروز میدان شد و به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.

حضور در جام جهانی قطر ششمین تجربه تیم ملی تونس در این مسابقات است. این تیم تا کنون 5 بار در مسابقات جام جهانی شرکت کرده است. و در طی این سال ها (۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۸)، تونس در در مرحله گروهی حذف شد. تیم ملی تونس در ۱۵ بازی این مسابقات، ۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۹ شکست کسب کرده است و در این بازی ‌ها ۱۳ بار موفق به گلزنی شده و ۲۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. دو پیروزی تونس در این بازی ‌ها مربوط به بازی با تیم مکزیک در جام جهانی ۱۹۷۸ می باشد که این بازی با نتیجه سه بر یک به برتری تیم تونس خاتمه یافت. تونسی ها در جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم ملی پاناما هم بازی داشتند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم تونس خاتمه یافت و این تیم در قطر هم به دنبال بهبود عملکرد خود خواهد بود.

الیاس صخیری (اف سی کلن آلمان)، نعیم سلیتی (الاتفاق عربستان)، حنبعل المجبری (بیرمنگام سیتی انگلیس)، دیلان برون (سالرنیتانا ایتالیا)، وهبی خزری (مون پلیه فرانسه) ستاره های تیم ملی تونس در جام جهانی پیش رو هستند. تیم ملی تونس در زمین تمرینی شماره ۳ مجموعه ورزشی العقله دوحه تمرین می کند و در هتل بزرگ ویندام دوحه هم مستقر شده است. تماشاگران تیم ملی تونس هم مانند دیگر تیم های شرکت کننده در جام جهانی، خود را به قطر می رسانند یا از طریق گیرنده های تلوزیونی بازی های تیم شان را دنیال خواهند کرد.

نگاهی بر بازی های گروهی تیم ملی تونس در جام جهانی 2022

به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر، تنها برنامه مرحله گروهی تیم ملی تونس از جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شده و با این حساب مشخص شده است که تیم ملی تونس مقابل دانمارک، فرانسه و استرالیا از گروه  Dبازی خواهد داشت. بنابراین فرانسه در جام جهانی به مصاف تونس می رود، هم چنین تیم ملی دانمارک در قطر یکی از رقبای تونسی هاست و استرالیا هم در جام جهانی قطر مقابل تونس قرار می گیرد.

برنامه بازی های تیم تونس به همراه محل برگزاری آن ها به شرح زیر خواهد بود.

  • بازی دانمارک و تونس از ساعت ۱۳:۳۰ روز سه شنبه در تاریخ یک آذر (22 نوامبر) آغاز می شود. دیدار دانمارک و تونس در ورزشگاه شهر آموزش برگزار می شود.
  • دیدار تونس و استرالیا از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه به تاریخ ۵ آذر (26 نوامبر) شروع می شود. بازی تونس و استرالیا در ورزشگاه الجنوب انجام خواهد شد.
  • بازی تونس و فرانسه از ساعت ۱۶:۳۰ چهارشنبه به تاریخ ۹ آذر (30 نوامبر) آغاز می شود. مصاف تونس و فرانسه هم در ورزشگاه شهر آموزش برگزار می شود.

طبق پیش بینی های انجام شده، تیم ملی فرانسه شانس زیادی دارد تا به عنوان تیم نخست از گروه D به دور حذفی راه یابد، اما تیم ملی تونس نیز در جام جهانی، تمام تلاش خود را می کند تا در رقابت با دانمارک و استرالیا پیروز میدان شده و از گروه خود صعود کند.

زمان پخش بازی تونس و فرانسه چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم تونس و فرانسه نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.