پخش زنده بولونیا و یوونتوس 10 اردیبهشت  1402  

پخش زنده بولونیا و یوونتوس

در این صفحه لینک پخش زنده بولونیا و یوونتوس 10 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بولونیا و یوونتوس 10 اردیبهشت  1402  

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سری آ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بولونیا و یوونتوس را روز یک‌شنبه به تاریخ 10 اردیبهشت (30 آپریل 2023) در ساعت 22:15 از پخش زنده شبکه ورزش نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار بولونیا و یوونتوس برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بولونیا و یوونتوس در سری دیدارهای سری آ ایتالیا

 در هفته سی‌ و دوم مسابقات سری آ ایتالیا 2023-2022، دو تیم بولونیا و یوونتوس به مصاف یکدیگر می‌روند.

[jpg-to-webp output image]

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته سری آ ایتالیا به شرح زیر می‌باشد.

تیم بولونیا طی 31 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 12 برد، 8 مساوی و 11 باخت را تجربه کند و با تفاضل 1  گل و کسب 44 امتیاز، توانست تا در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد.

تیم بولونیا در بازی گذشته خود، مقابل تیم هلاس ورونا قرار گرفت و نهایتا بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 1 باخت و 2 مساوی به ‌‌دست آورده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم یوونتوس نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 31 بازی خود، تاکنون 18 برد، 5 مساوی و 8 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 21  گل و کسب 59 امتیاز، در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

تیم یوونتوس هم در بازی قبلش، مقابل تیم اینتر قرار گرفت و نهایتا بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع تیم یوونتوس در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 1 مساوی و 3 باخت کسب کرده است.

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 4 برد برای تیم یوونتوس و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم یوونتوس تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است.   

جالب است بدانید، رویارویی دو تیم بولونیا و یوونتوس یکی از رقابت‌های مهم فوتبال در ایتالیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم. 

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال بولونیا و یوونتوس چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم بولونیا و یوونتوس نیز ساعت 22:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV