پخش زنده بازی آاس رم و کریمونس

پخش زنده بازی آاس رم و کریمونس

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی آاس رم و کریمونس را دو شنبه شب به تاریخ  31 مرداد ( 22  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ سری آ ایتالیا  23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار آاس رم و کریمونس برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی آاس رم و کریمونس 31 مرداد ۱۴۰۱ ساعت 21:00 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته آاس رم و کریمونس در سری دیدارهای لیگ سری آ ایتالیا

 تیم های آاس رم و کریمونس در چارچوب بازی های هفته دوم مسابقات لیگ سری آ ایتالیا  2022-23  امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  تیم آاس رم در خانه پذیرای کریمونس است. نتایج بازی این دو تیم در هفته اول لیگ به این شرح است. تیم آاس رم، طی یک بازی در مقابل تیم سالرنیتانا، موفق شد با نتیجه 1 بر 0،  برد را از آن خود کند و با تفاضل گل 1 و کسب 3 امتیاز، در حال حاضر در مقام نهم  جدول قرار گرفته است.تیم کریمونس که با نام کرمونزه شناخته می شود،  در هفته گذشته با تیم فیورنتینا بازی داشت و در این بازی با نتیجه 2 بر 3، بازی را تیم حریف برگزار کرد و با تفاضل منفی یک گل  و کسب 0 امتیاز در مقام هفدهم جدول قرار گیرد.تیم کریمونس برای آخرین بار در سال ۱۹۹۶ ، موفق شده بود تا در سری آ بازی کند و بالاخره بعد از سال ها انتظار موفق شد تا در سال 2022 دوباره وارد سری آ باشد.

به نظر می رسد که در بازی امروز هم تمام تلاش خود را در مقابل تیم آاس رم انجام دهد تا بازی را برده و 3 امتیاز را از آن خود کند.ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آاس رم، درباره این بازی می گوید: من کرمونزه را تیمی که از سری بی آمده نمی‌ بینم، زیرا آن ها با سازماندهی فوق العاده ‌ای بازی می‌ کنند و سرمربی این تیم بسیار شایسته  است و باشگاه سرمایه گذاری قابل توجهی برای تقویت این تیم انجام داده است. آن ها می ‌دانند چگونه بازی کنند و قدرت حریف را محدود کنند. به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم لیگ سری آ ایتالیا می باشد و در واقع تقابل دو تیم آاس رم و کریمونس در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانش به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی آاس رم و کریمونس چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم آاس رم و کریمونس نیز ساعت 21:00  به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید دو شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.