پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401

پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های بین‌المللی و جوانان زیر 20 سال آسیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و استرالیا را روز شنبه به تاریخ 13 اسفند (4 مارس 2023) در ساعت 13:30 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار فوتبال جوانان زیر 20 سال آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و استرالیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته ایران و استرالیا در سری دیدارهای فوتبال جوانان زیر 20 سال آسیا

سری مسابقات فوتبال جوانان زیر 20 سال آسیا 2023، این بار بین دو تیم ایران و استرالیا در ورزشگاه استقلال فرغانه برگزار می‌شود. چهل و یکمین دوره فوتبال قهرمانی جوانان کمتر از ۲۰ سال آسیا ۲۰۲۳ با حضور تیم ایران در ازبکستان شروع شده است. با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا و برای تطبیق بیشتر با رقابت‌های جام جهانی جوانان، از این دوره به جای تیم‌های کمتر از ۱۹ سال، تیم‌های کمتر از ۲۰ سال در رده جوانان شرکت کردند. لازم به ذکر است، دوره قبلی مسابقات در سال ۲۰۲۰ به علت شیوع بیماری کرونا لغو شد.در این دوره ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۴ تیمی رقابت می‌کنند و از هر گروه دو تیم به دور یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد. ۴ تیم برتر رقابت‌ها به جام جهانی جوانان ۲۰۲۳ در اندونزی صعود می‌کنند. در صورتی که تیم اندونزی در میان ۴ تیم برتر قرار بگیرد، تیم پنجم آسیا مجوز می‌گیرد. مسابقات در دو شهر تاشکند و فرغانه برگزار می‌شود.

یوزهای جوان در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا 2023، اولین بازی خود را در مقابل تیم قطر و ورزشگاه استقلال فرغانه آغاز کردند و در نخستین دیدار خود موفق شدند تا با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده، یک بر صفر از سد تیم قطر بگذرند.محمدامین حزباوی، کاپیتان تیم ملی جوانان در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی دروازه قطر را گشود. بازی‌های بعد ایران با تیم‌های استرالیا و ویتنام است.جالب است بدانید، تیم ایران در این سری مسابقات تاکنون، ۴ بار در سال‌های ۱۹۷۳، ۷۴، ۷۵ و ۷۶ به مقام قهرمانی رسیده است و در سال ۱۹۷۷ نایب قهرمان و سال‌های ۱۹۶۹، ۱۹۷۲ و ۲۰۱۶ سوم شد. تیم ایران در سال ۲۰۰۰ در رده چهارم قرار گرفت و در سال‌های ۱۹۷۰، ۷۱، ۷۸ و ۲۰۱۲ در دور یک چهارم نهایی و در سال‌های ۱۹۹۲، ۹۶، ۲۰۰۴، ۲۰۰۶، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ در دور گروهی حذف شد.به جرات می‌توان گفت، بازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا در این بازی پیروز میدان شده و جام قهرمانی را از آن خود کنند وهمین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم. 

زمان پخش زنده ایران و استرالیا 13 اسفند 1401 ؟

ساعت بازی دو تیم ایران و استرالیا نیز ساعت 13:30به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.