پخش زنده الهلال عربستان و رئال مادرید 22 بهمن 1401

پخش زنده الهلال عربستان و رئال مادرید 22 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده الهلال عربستان و رئال مادرید 22 بهمن 1401 در فینال جام باشگاه‌های جهان با کیفیت بالا برای فوتبال-دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده الهلال عربستان و رئال مادرید 22 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و فوتبال باشگاه‌های جهان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و الهلال را روز شنبه به تاریخ 22 بهمن (11 فوریه 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار فوتبال باشگاه‌های جهان 2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و الهلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

معرفی اجمالی در خصوص جام باشگاه‌های جهان

بازی تیم‌های الهلال عربستان و رئال مادرید  در چارچوب بازی های مرحله فینال مسابقات جام باشگاه های جهان در مراکش برگزار می‌شود. رئال مادرید کارلو آنچلوتی که در مدت اخیر در لالیگا عملکرد خوب همیشه را نداشته و حالا چند امتیاز از بارسای قدرتمند ژاوی عقب افتاده، امشب و در فینال جام باشگا‌ه‌های جهان به مصاف الهلال عربستان می‌رود. شاگردان کارلتو که بنابر قاعده جام باشگاه‌های جهان از نیمه‌نهایی در این رقابت‌ها حاضر شدند، در تک بازی خود قبل از فینال، الاهلی مصر را با نتیجه ۴ بر ۱ حذف کرد و به فینال راه یافت. الهلال که در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و ۱ شکست داشته، رقابت‌ها را با حذف ویداد کازابلانکای مراکش نماینده کشور میزبان در ضربات پنالتی آغاز کرد و در نیمه نهایی موفق شد نماینده کشور آمریکای جنوبی و قهرمان لیبرتادورس، فلامینگو را با نتیجه ۳ بر ۲ حذف کند و به فینال برسد. علی معلول (65 – پنالتی) برای الاهلی و وینیسیوس جونیور (42)، فدریکو والورده (46)، رودریگو (90+2)، سرخیو آریباس (90+8) برای رئال مادرید گلزنی کردند.

پخش زنده الهلال عربستان و رئال مادرید 22 بهمن 1401
پخش زنده الهلال عربستان و رئال مادرید 22 بهمن 1401

بازی پیش رو یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های روزهای اخیر است و نتیجه این بازی نه تنها برای این دو تیم بلکه برای کشورشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین افراد زیادی در سرتاسر جهان، برای پخش و مشاهده این بازی بسیار هیجان انگیز هستند. چرا که پیش بینی این بازی بسیار سخت و غیر ممکن است. اما آیا الهلال در ادامه شگفتی‌سازی خود به نخستین قهرمان آسیایی جام باشگاه‌های جهان بدل می‌شود یا پرافتخارترین تیم رقابت‌ها یک قهرمانی دیگر کسب می‌کند؟

زمان پخش زنده الهلال عربستان و رئال مادرید 22 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم الهلال عربستان و رئال مادرید  نیز ساعت  22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV